לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  טושטושית

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

פוסטמונות


 


פוסטמונות - כי תמונה אחת שווה אלף מילים... (במיוחד כשאין לי על מה לכתוב פוסט)


 


את התמונות האלה צילמתי בסוף החופש הגדול של השנה שעברה, בשביל לשלוח לחברה שלי שגרה רחוק ולא הייתה אצלי מלא זמן, שרצתה לראות איך החדר שלי נראה. התמונות שאני מפרסמת הן חלקים מתמונות גדולות, וחלקן באיכות לא משהו, בגלל מגבלת המקום.


 




הגמד - הוא יושב אצלי על מדף הספרים כבר כמה שנים טובות. כמו שאתם יכולים לראות, המצנפת שלו קצת שבורה למעלה, וזה בגלל שהרבה פעמים הוא נפל מהמדף, ובכל פעם כזאת המצנפת קצת נשברה.. בתמונה לא רואים את זה כל כך טוב, אבל הוא די קטן.. נסו לדמיין לפי הספר שמונח לידו ולפי העובי של המדף.


 




המפתח הישן שלי - בנתיים יש לי כבר מפתח חדש, כי החלפנו את המנעול. המפתח החדש סתם שחור ומשעמם.. ומחזיק המפתחות הזה לא מתאים לו (אני באמת צריכה ללכת למשכפל-מפתחות, אולי הוא יכול להפוך לי גם את החדש לכתום.)

 



הגמדה החלילנית שלי

 


עץ - עץ קטן מפימו שהכנתי לפני כמה שנים, אני חושבת שזה הדבר מפימו שהכנתי שאני הכי אוהבת (ולא סתם חלק גדול מהדברים האחרים שהכנתי מצאו את מקומם בזבל.)

 



ג'ירפה ופרה - אני אוהבת אותם המון המון. (הפסלים ממש ממש קטנים, לא כל כך רואים את זה בתמונה) שימו לב שהם חבשי כיפה... ;-) מאחורה יש את הבסיס של מעמד לפתקים עם שני פרפרים (רציתי לצרף גם אותו, אבל הקובץ גדול מידי, ולא הצלחתי לסדר את זה..)

 

עד כאן פוסטמונות להפעם.

 

***

מוזר להגיד את זה, אבל בעצם רק היום בצהריים סיימתי את החובות שלי לשנת הלימודים הזאת וגם אני יוצאת לחופש הגדול (חוץ מעוד התחייבות קטנה ביום רביעי, אבל נעזוב את זה) אז.. חופש נעים לכולכם!

 

וואי, אני רואה שזה יצא מאוד גדול ומסורבל.. מקווה שתסתדרו.

נכתב על ידי טושטושית , 4/7/2004 20:46  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטושטושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טושטושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)