לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  טושטושית

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

הגיגים של אחה"צ


 

אתמול הייתי בארנה. כשאני מסתובבת בקניון, במיוחד אם זה קניון שאני לא נמצאת בו הרבה, אני אוהבת להסתכל סביבי, לחפש אנשים מעניינים. בד"כ אני קולטת אנשים עם בגדים מיוחדים או תסרוקות מיוחדות. אז אתמול, כשהייתי בארנה, ראיתי נערה אחת, פחות או יותר בגילי, עם ראסטות מ ש ג ע ו ת ! הסתכלתי עליה עוד קצת, ואז הבנתי שהיא ממש מוכרת לי, כאילו כבר ראיתי אותה פעם. ונפל האסימון. זאת spade מהבלוג. אז נכון שאף פעם לא ראיתי אותה במציאות, ונכון שהתמונות היחידות שראיתי שלה היו רק של הראסטות, ואולי טיפה פרצוף, אבל בכל זאת מסיבה בלתי ברורה הייתי בטוחה שזאת היא. לא ידעתי אם לפנות אליה או לא. היא הייתה עם חברה, אני הייתי עם אמא. ומה, אני פשוט אגש אליה ואשאל אותה אם היא spade ואציג את עצמי בתור "טושטושית" ? ואם זו לא היא? פאדיחות. אז החלטתי לוותר, והמשכתי ללכת. רק שתבינו, כל הסיפור הזה נמשך בערך 5 שניות. כשבאתי הביתה שאלתי אותה אם זו באמת היא, והיא ענתה שכן, וחבל שלא אמרתי היי. טוב, אז לפעם הבאה שאראה ראסטות מוכרות, מבטיחה להגיד שלום.;-)

 

אז איך היה בארנה? די נחמד. חיפשתי ג'ינס חדש, אבל אחרי כמה חנויות הבנתי שכנראה שהקניון הזה מיועד לבנות עד מידה 34, כי פשוט אין מכנסיים במידה גדולה יותר. אחרי שחיפשתי הרבה-הרבה, מצאתי מכנס במידה שלי. נכנסתי לתא-מדידה, אבל לא הסכמתי לצאת ממנו כשאני לבושה ככה. הג'ינס היה כל כך נמוך, כאילו שמי שעיצב אותו רצה להסתיר רק מה שחייבים להסתיר, וגם זה לא. אני חושבת שבכמות הריץ' רץ' שפעם השתמשו בשביל ליצר ג'ינס אחד, עכשיו משתמשים בשביל לייצר 5-6 ג'ינסים. מה קרה? נגמר הריץ' רץ' בעולם? אז עם ג'ינס חדש לא יצאתי, אבל עם 2 סיכות לבגד בצורת לב, טבעת לרגל, 2 פיות לי ו-2 פיות לחברה שלי דווקא כן. מכובד.

 

***

 

ולסיום, הבהרה ובקשה.

 

קודם כל, אני רוצה להבהיר שרשימת "הקבועים שלי" שמופיעה בצד, היא באמת רשימת הקבועים שלי, ואני משתמשת בה בשביל להיכנס לבלוגים שאני אוהבת. אתם לא תמצאו ברשימה הזאת בלוגים שאני מלנקקת רק כי הם לינקקו אותי/ אני רוצה שילנקקו אותי. ממש לא. הבלוגים האלה הם בלוגים שאני אוהבת לקרוא, וזהו. ואני גם לא דורשת לינק חזרה אלי, או משהו כזה. רק שיהיה ברור ;-) (וכן, היא שוב התעדכנה. תעיפו מבט.)

 

ובקשה - כשרק התחלתי לקרוא בבלוג, הייתי לי קוראת מאוד חמודה בשם מאיה. יום אחד היא נעלמה, ואני לא מצליחה לאתר אותה. אני זוכרת שהיה לה בלוג בצבעים כתום-צהוב עם ציור של פרה. כל מי שיודע דבר על מקום המצאה של אותה מאיה, מתבקש להודיע בתגובות. תודה!

נכתב על ידי טושטושית , 5/7/2004 17:26  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטושטושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טושטושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)