לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

שלום אימא


מתי אנשים ריאליסטים (יש שיגידו פסימיים) כמוני מעריכים את הרגעים הקטנים של אושר?

לרוב כאשר משהו רע קורה. הרע הזה מזכיר לנו לא לקחת את האושר שבשגרה כמובן מאליו.

 

לא במקרה כתבתי את הפוסט רגעים קטנים של אושר לפני 11 ימים.

התבשרתי אז שחברה טובה שלי, חולת סרטן, מאושפזת שוב בבית חולים ואין יותר מה לעשות.

 

משפט קטן פשוט - "אין יותר מה לעשות".

ביום שלישי שעבר היא נפטרה. אישה בגילי, עם כל כך הרבה סיבות לחיות.

היא נלחמה בגבורה במחלה הארורה הזאת, אבל הסרטן ניצח בסופו של דבר.

עצוב לי. היא הייתה שכנה שלי במשך הרבה שנים, עד שנסעו לחו"ל בגלל העבודה.

 

היא נפטרה בחו"ל וביקשה להיקבר בישראל, כך שעד שהטיסו אותה לכאן היה כבר יום רביעי בלילה. 

ההלוויה התקיימה באותה הלילה. הייה מאד מכובד, למרות החושך, שרק העצים את האבל והכאב ונתן לקבורה גוון סוריאליסטי.

 

בתור ירושלמית אני מכירה את ההלוויות האלה המתקיימות בלילה, כי אין מלינים מת בירושלים אפילו לכבודו, אבל קשה לי להגיד שזה מקל על המשתתפים.

 

הרבה אנשים הגיעו להלוויה ובני משפחתה נסעו הספדים לזכרה. לדעתי זה היה מאד מרגש. אולם הבן שלי, שהתלווה אלינו, חשב שמוגזם להספיד אדם כל כך הרבה זמן.

 

כדי שלא יהיו לי אי הבנות מה דעתו על הנושא, התכשיט שלי הוסיף:

"כאשר את תמותי שלא תחשבי שאני אספיד אותך ככה. אני אגיד 2 מילים "שלום אימא" וזהו".

 

אמת, נפגעתי!

אפילו שזה נאמר בצחוק והוא עוד צעיר, המשפט הזה ממשיך להציק לי.

זה נראה לכם עודף פולניות, או שהפגיעה שלי מוצדקת? 

נכתב על ידי , 8/12/2008 16:44   בקטגוריות אישי, אמא, גלגל החיים, הרהורים ומחשבות, ילדים, משפחה, פולניות, רגשות  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-7/2/2009 18:58




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)