לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

מתכוני עוגות לפסח


במקום לשאול אותי איפה אני בסדר תשאלו אותי מה אני מבשלת לסדר.

 

השנה אנחנו מתארחים אצל גיסתי בצפון. היא בשלנית מעולה, ממש ללקק את השפתיים, כך שבתחום הזה אין לי מה להציע. אני ממונה להכין את העוגות, המנות האחרונות והלחמניות קמח מצה לפסח.

 

בעקבות בקשה של בלוגרית כאן למתכונים לעוגות לפסח חשבתי שיהיה נחמד לשתף אתכם בחלק מהמתכונים הבדוקים שאני מכינה כדרך קבע.

 

טורט אגוזים של אמא שלי

 

מצרכים

7 בצים מופרדות

1 כף שמן

1 כף קמח מצות

1 כוס סוכר

מיץ מחצי לימון

250 גר' אגוזי מלך קצוצים דק - אפשר לגוון ולהשתמש בחצי כמות אגוזי מלך קצוצים וחצי כמות שקדים טחונים.

שוקולד לציפוי העוגה (אופציונאלי)

 

הוראות הכנה

להפריד את הביצים ולהקציף את החלבונים לקצף חזק.

לערבב את כל המצרכים האחרים ולבסוף להוסיף את החלבונים המוקצפים לתערובת.

לאפות בתבנית משומנת עגולה של טורט בחום בינוני-גבוה בערך 50 דקות או עד שמוכן.

 

העוגה עולה יפה, אחרי שהיא מתקררת היא קצת יורדת.

אפשר לצפות את העוגה עם שוקולד מומס עם קצת שמן ויין למראה יותר חגיגי.

 

ריבועי שוקולד קוקוס של חברתי שרה

 

מצרכים:

 

200 גר' שוקולד (אני משתמשת במריר כדי שהעוגה תהיה פרווה)

250 גר' קוקוס טחון

3 בצים

1 כוס סוכר

אופציונאלי: חצי חבילת מרגרינה (או שווה ערך שמן) כדי שהעוגה תהיה יותר רכה.

אני הוספתי 2 כפות שמן. אני לא משתמשת במרגרינה מטעמי בריאות.

 

הכנה:

להמיס את השוקולד ולשטוח בתבנית (אם התבנית לא ממתכת אפשר ישר להמיס את השוקולד בתוך התבנית).

לקרר בפריזר עד שהשוקולד מתקשה.

לערבב את הביצים עם הסוכר והקוקוס והשמן (אם מוסיפים שמן)

לשטוח על הבסיס משוקולד.

לאפות בין 30-40 דקות בחום רגיל לעוגות.

 

בראוניז לפסח

 

מצרכים

1 כוס סוכר לבן

3 בצים

שליש כוס שמן

רבע כוס קמח מצה לעוגה

רבע כוס קמח תפוחי אדמה

שליש כוס אבקת קקאו

רבע כפית מלח

אגוזים קצוצים (אופציונאלי)

 

הוראות הכנה

לערבב את כל המצרכים (עם או בלי האגוזים)

לאפות בתבנית משומנת ל-30 דקות או עד שמוכן.

 

שמו לב! העוגה הזאת יותר קטנה מהקודמת ולכן צריך תבנית יותר קטנה.

 

עוגת טורט לבנה - בלי צורך להפריד ביצים!

 

עוגה מוצלחת מאד, שאפשר לצפות אותה או לקשט אותה איך שרוצים.

בכל מתכוני עוגות הטורט האחרות שאני מכירה צריך להפריד את הביצים.

במתכון הזה לא, וזה יתרון עצום.

 

המתכון באנגלית מהאתר http://www.koshercooking.com

 

בתיאבון!

 

חג כשר ושמח לכולם ותהיו זהירים בכבישים.

 

 

נכתב על ידי , 7/4/2009 08:20   בקטגוריות פסח, מתכונים, מתכונים לפסח, עוגות  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-8/4/2011 17:57




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)