לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

ארוחת הבוקר עברה בשלום


בהמשך לפוסט הקודם, רציתי לעדכן את כל קוראיי הנפלאים שהגיבו, ייעצו ועזרו לי להחליט אם ללכת לארוחת הבוקר או לא, שהלכתי ושהארוחה עברה בשלום. הייתה אווירה נעימה, כולם שמחו ולשמחתי לא נאמרה מילה על מה שקרה.

 

אמנם הרגשתי את המתח כאשר עברתי ליד אותה הספרנית שאמרה את ההערות הפוגעות, אבל אני מקווה שגם זה יתפוגג עם הזמן. למזלי אני לא עובדת צמוד אליה, אנחנו לא באותו החדר כך שזה יותר קל.

 

בנוסף לכל הסיבות הברורות לטובת ללכת לעבודה, הייתה סיבה נוספת שמאד השפיעה עליי וזה התאריך. הרגשתי ממש רע עם הרעיון להרבות שנאת חינם בערב תשעה באב.

על שמירת הכשרות במקום עבודתי הייתי חייבת להגן, גם אם זה גרם לי ולסובבים אותי לאי נעימות, אבל מהרגע שביטלו את האוכל הלא כשר המצב השתנה מקצה לקצה.

 

כולם יודעים שבית המקדש נחרב בגלל שנאת חינם. לא רציתי להיות חלק, אפילו אם בחלקיק מיקרוסקופי, להרבות שנאת חינם בימינו ועוד בערב תשעה באב.

 

פוסט תשעה באב פרופר יבוא בהמשך, אם יהיה לי כוח.

אז בינתיים, צום קל ומועיל לכל מי שצם. 

נכתב על ידי , 30/7/2009 09:49   בקטגוריות עבודה, תשעה באב, כשרות, אוכל, סיפורים מהחיים  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-3/8/2009 09:51




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)