לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

אני והתנ"ך


הגעתי למסקנה שאני בחברה טובה. הכוונה לאבותינו וגיבורי תנ"ך נוספים.

 

קראתם פעם את סיפורי האבות, אברהם, יצחק ויעקב?

האם למישהו מהם היו חיים קלים? לא!

כל הזמן היו להם צרות והקב"ה העמיד אותם בניסיונות.

 

ככה בדיוק אני מרגישה, רק שאני לא בדרגה של האבות.

אז למה הקב"ה מנסה אותי?

גם לנו, כמו לאבות, היו בעיות פוריות ועמדנו בהם בגבורה, זה לא מספיק?

 

כבר אמרתי לבורא עולם אין ספור פעמים שאני לא בדרגה כל כך גבוהה.

מצדי שירשום שנכשלתי בניסיונות ושייתן לי להמשיך את חיי בצורה קצת יותר שקטה.

 

אינני רוצה להיכנס לפרטים, אבל בשנים האחרונות החיים שלנו מסובכים, בלשון המעטה.

אילו הייתם קוראים את כל הסאגה בספר הייתם אומרים שרק מישהו עם דמיון מופרע יכול לכתוב סיפור כזה. מה שעובר עלינו בלתי מוסבר בצורה הגיונית.

חברים כבר שלחו אותנו לקברי צדיקים, למקובלים למיניהם ולמבטלי עין הרע.

לא עזרו. או שכן, מי יודע. אולי בלעדיהם היה יותר גרוע.

 

נכון שקרו לנו נסים גדולים, כמו עם התאונה של הבת שלנו.

אבל, מי היה צריך את התאונה בכלל?

למה היא לא יכלה להמשיך את המסלול שהיא תכננה מראש ולהיות היום בחורה בריאה לחלוטין?

 

בחזרה לתנ"ך.  שמתם לב שאין בתנ"ך משפחה אחת פונקציונלית?

יש שם אוסף של משפחות לא מתפקדות בצורה זו או אחרת.

מעניין מה התנ"ך רוצה ללמד אותנו.

שאין בעצם דבר כזה הנקרא משפחה נורמלית.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 15/10/2009 12:49   בקטגוריות אישי, אני, גלגל החיים, הרהורים ומחשבות, הומור, משפחה, יהדות, תנך  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-21/10/2009 22:26




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)