לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

קפה ענבל בעין כרם


במסגרת פסטיבל יום ההולדת 22 לבני, יצאנו כמנהגנו לארוחה משפחתית חגיגית לכבוד האירוע.

בדרך כלל אנחנו יוצאים בערב למסעדה בשרית, אבל הפעם חתן השמחה החליט שהוא רוצה שינוי ובחר לצאת לבראנץ' ביום ששי בבוקר. לא רציתי ללכת לסתם בית קפה ונזכרתי בהמלצה חמה של חברה לעבודה לקפה ענבל בעין כרם.  התקשרתי בליל חמישי לברר באיזה שעה הם פותחים. המלצרית שענתה לטלפון אמרה שמכיוון שמדובר ביום ששי בבוקר עדיף להזמין מקום מראש. חשבתי שהיא מגזימה, כולה בית קפה, אבל חשבתי לעצמי שאין לי מה להפסיד והזמנתי מקום.

מסתבר שעשיתי בשכל שהקשבתי לה, כי בית הקפה היה מפוצץ עד אפס מקום והרבה אנשים שהגיעו בלי הזמנות עזבו את המקום מאוכזבים, כי פשוט לא היה מקום לדחוס סיכה.

קפה ענבל בהחלט מצדיק את המוניטין שלו. בית הקפה הקטן שוכן ברחוב עין כרם 25 בשכונה הכי ציורית בירושלים. עין כרם יפהפה בעונה הזאת. בדרך לבית הקפה עברנו שקדיות פורחות והרבה ירוק בעיניים.

המקום כשר למהדרין. מבחר הלחמים והמאפים הם המומחיות של המסעדה. אפשר גם לקנות לחמים לבית. הזמנו ארוחת בוקר זוגית. הילדים הזמינו ארוחת בוקר, תבשיל של פטריות מוקרמות ועוגת שוקולד חמה. האוכל היה טעים ועם תוספות שבדרך כלל אין בארוחות בוקר המוגשות במקומות אחרים.

ארוחת בוקר בקפה ענבל מאתר מפה תמונה מתוך אתר מפה

השירות היה 10. בעת ההזמנה אמרתי שאני אלרגית לדברי חלב ולכן אני מוותרת על הגבינות. ברוב המקומות לא מציעים לי תחליף לגבינות, מקסימום מגדילים קצת את הסלט, אבל כאן, לזכותם, בלי לבקש נתנו לי טחינה במקום גבינה.

בנוסף חלה טעות עם ההזמנה של בני והביאו לו חביתה בלי התוספות שהזמין. הוא לא עשה מזה עניין והתחיל לאכול. אחרי שהוא כבר אכל חצי חביתה ניגשה המלצרית לשולחן, אמרה שהיא מצטערת על הטעות והביאה לו עוד חביתה, הפעם עם התוספות שביקש. כל הכבוד להם.

הדבר היחיד שהיה חסר לי להנאה מושלמת היה חלב סויה. למרות שהיום ברוב בתי הקפה מחזיקים חלב סויה, בקפה ענבל אין, וזה חבל. אני מאד אוהבת לשתות קפה הפוך עם קצף, כמו שמכינים במכונות אספרסו של בתי קפה. הפעם הייתי צריכה להסתפק בתה נענע.

לסיכום, מקום מומלץ.

מגוון ביקורות אודות בית הקפה אפשר לקרוא כאן 

ביקורת נוספת עם תמונות

נכתב על ידי , 11/2/2010 19:59   בקטגוריות ביקורת מסעדות, בילויים, אוכל, ירושלים, מסעדות, משפחה, קפה ענבל  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-19/2/2010 07:46




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)