לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

לחפצים חיים משלהם


מי שחושב שחפצים הם דוממים לא מכיר את החפצים שלי.

 

יש לי מצנם המתחזה לקטפולטה ומעיף טוסטים קמיקזים עם משאלת מוות למרחקים. יש בו מנגנון אוטומטי המפסיק את פעולת הקלייה כאשר הטוסט מוכן ומקפיץ אותו למעלה. המצנם שלי מקפיץ את הטוסטים החוצה. לא למעלה, אלא החוצה. אם אני לא מספיק זריזה הטוסטים נוחתים על הכסא, השולחן, הרצפה ולפעמים מעל ראשי.


עב"ם   זה לא עב"ם, זה טוסט שלא תפסתי בזמן.

 

יש לי עגלת קניות עם חוש כיוון משלה. כאשר אני רוצה ללכת שמאלה היא פונה ימינה וההפך. בדרך היא גם אוהבת לדרוס עוברי אורך חפים מפשע. אם אפשר גם לגרום לי כמה חבורות ברגליים היא בכלל ברקיע השביעי.

 

יש לי מפתחות חובבי משחקי מחבואים. לא משנה איפה אני מניחה אותם, תמיד הם מצליחים להתחבא במקום אחר. המפתחות שלי מאד יצירתיים ומפתיעים אותי כל פעם מחדש. הם כל כך נהנים מהמשחק ששוכחים שיש להם תפקיד חיוני בחיי. רק אחרי שאני מביאה הביתה זוג חדש הם נאותים לצאת ממקום מסתורם כדי ללעוג לי שלא מצאתי אותם קודם.

 

יש לי משקפיים שאוהבים לגלות את העולם. הם מנצלים את העובדה שבלי משקפיים אני לא מוצאת את המשקפיים כדי לצאת לטיול על רגליים בלתי נראות. לדעתי יש להם גם כנפיים, אחרת איך אפשר להסביר שבחמישים אחוז מהמקרים אני מוצאת אותם על הראש שלי.


   יש לי גרביים המתיימרים להיות קוסמים. הטריק האהוב עליהם ביותר הוא העלמת בן הזוג. רק חבל שהם כל כך לא מקצועיים שהם מצליחים רק להעלים את בן הזוג בלי יכולת להחזיר אותו. את הקסם הזה הם בדרך כלל מבצעים במכונת הכביסה או במייבש.

 

 בתחרות החפץ המעניין ביותר זוכה הארנק שלי.

אני ממלאת אותו כסף ושנייה אחרי זה הוא ריק.
 

נכתב על ידי , 25/4/2010 21:11   בקטגוריות אישי, הומור  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-1/5/2010 21:59




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)