לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

איך אני מתכוננת לקיץ?


יותר משמח אותי איך אני לא מתכוננת לקיץ.

אני כבר סיימתי עם מערכת החינוך אז אני כבר לא צריכה:

  • לחפש לילדים קייטנה או תעסוקה אחרת לכמה שבועות, שעולה כמו לשכור וילה בטוסקנה לשנה.
  • לריב עם הילדים שהם חייבים ללכת לקיטנה, כי אני לא שקטה להשאיר אותם לבד בבית בזמן שאנחנו בעבודה.
  • לריב עם הבוסית שאין סבא וסבתא שיכולים לשמור על הילדים בחמשת השבועות הנותרים אחרי הקיטנה ולכן אני חייבת לקחת חופש.
  • לקנות מלאי של כדורים נגד כאב ראש וכדורי הרגעה כדי לשרוד את הימים בהם הקיטנה נוסעת ללונה פארק/סופרלנד/פארק מים אתגרי/גני יהושע ואני מדמיינת לעצמי את ילדיי נפצעים/ נופלים/טובעים/הולכים לאיבוד ב"ימי כיף" האלה.
  • להיכנס לכוננות מתכונות, שיעורים פרטיים, היסטרית בחינות בגרות מועד א' מועד ב'.
  • להתחנן שיתנו לי את רשימת ספרי הלימוד שיש לקנות לשנה הבאה כדי לסיים את המטלה הזאת לפני שהיא מסיימת אותי.

אנחנו ב"ה כבר גרים בדירה שלנו אז אני לא צריכה לתכנן הקיץ מעבר דירה, סיוט אמיתי! אני לא מסתכלת על מודעות שכירות, לא אורזת, ממיינת, זורקת, תורמת ומחפשת חברת הובלות.

בני בע"ה משתחרר מהצבא ביום ראשון הקרוב, אחרי 3 שנים ארוכות, וגם בתי לא בצבא, כך שתיאורטית אני יכולה בכיף סוף סוף לתכנן חופשה משפחתית.

אולם, הפולניות היתרה שלי לוחשת לי לאוזניים שמפחיד לתכנן חופשה, כי א מענטש טראכט אונד גאט לאכט. 

הייתכן שאני עוד בטראומה של תאונת הדרכים של בתי מהקיץ שעבר   ?

נכתב על ידי , 21/5/2010 13:24   בקטגוריות אישי, אמא, גלגל החיים, הורות, חופשה, ילדים, משפחה, סיפורים מהחיים, בית ספר  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-24/5/2010 09:07




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)