לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

צעד קטן לי צעד גדול לצרכנות


למרות שאנחנו מנויים על עיתון הארץ שנים רבות החלטנו, מכל מני סיבות, להפסיק את המנוי בתום תקופת ההתחייבות. Easier said than done, כמו שאומרים. את ההחלטה להפסיק את המנוי כבר קיבלנו בעבר מספר פעמים ובכל פעם נציגת העיתון הצליחה לשכנע אותי להמשיך את המנוי לתקופה נוספת.

 

תקופת ההתחייבות מסתיימת בעוד שבוע ולכן התקשרתי היום כדי לבטל את המנוי, שלא יגידו לי שאיחרתי את המועד ושאני חייבת לשלם עוד חודש, או משהו כזה. הייתי נחושה הפעם להפסיק סוף סוף את הפרשה הזאת. ידעתי שאני חייבת לוותר על נימוסים אלמנטריים כדי להשיג את מטרתי.

 

אחרי שיחת עידוד לעצמי התקשרתי לשירות לקוחות. כמו בפעמים הקודמות, כאשר הודעתי לפקידה הראשונה שענתה לי שאני רוצה לבטל את המנוי היא מיד שאלה אותי "למה?". הפגנתי אסרטיביות ועניתי לה שזה לא עניינה. יש להם את הטקטיקות שלהם, אז במקום להתווכח איתי היא אמרה לי "בסדר, רק רגע" והעבירה אותי ישר לנציגה אחרת (שכנראה עברה קורס יותר מתקדם בשיווק קריצה).

היא לא אמרה לי שהיא הולכת להעביר אותי לפקידה אחרת, אלא נתנה לי הרגשה שהיא הולכת לרשום את בקשת הביטול שלי. יעני, הפעלת אלמנט ההפתעה על הלקוח.

 

למודת ניסיון מהפעמים הקודמות ידעתי שזה מה שיקרה ושאסור לי לתת לנציגת הלקוחות לדבר, כדי שלא תשכנע אותי עוד פעם, עם איזה הצעה כביכול מפתה, להמשיך את המנוי. השיחה הלכה ככה:

 

היא: (בקול מתקתק) שלום גברת, מה שלומך, הכל בסדר?

 

אני: בסדר גמור, תודה. אני רוצה אישור שהמנוי שלי מבוטל.

 

היא: כן זה מבוטל, אבל הרשי לי להגיד לך...

 

אני: לא תודה, אין לי זמן.

 

היא: זה לא ייקח יותר מחצי דקה.

 

אני: איך קוראים לך?

 

היא: ר...

 

אני: יש לך שם משפחה?

 

היא: כן, ק...

 

אני: אז יש לי אישור ממך שהמנוי שלי מבוטל?

 

היא: כן, (מנסה להמשיך לדבר) אבל...

 

אני: (קוטעת אותה באמצע) תודה רבה, שיהיה לך יום נעים.

 

ו..סגרתי את הטלפון.

 

אין לכם מושג כמה אני גאה בעצמי. אני מרגישה צרכנית לתפארת מדינת ישראל!

 

אני רק מקווה שזה סוף פסוק ושלא יפעילו עליי טקטיקות שיווק נוספות.

אני מחכה לשבוע הבא כדי לראות אם באמת יפסיקו לשלוח לי את העיתון או שינסו להתחכם.

נכתב על ידי , 12/10/2010 00:31   בקטגוריות צרכנות נבונה  
113 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-18/10/2010 09:16




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,223
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)