לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

סיום טירונות


מזמן לא כתבתי על המתבגרים שלי, לא בגלל שחס וחלילה התבגרו, לא צריך להגזים, אלא כי הם מתנגדים בתוקף שאכתוב עליהם בבלוג. לרוב אני מכבדת את בקשתם. הפעם הרצון לשתף אתכם בחוויה שהייתה לי גדול מדיי ולכן אני כותבת את הפוסט הזה.

 

אתמול הייתה טקס ההשבעה בסיום הטירונות של בתי. קוראיי הותיקים אולי זוכרים את התאונה שאירעה לבתי כמה ימים לפני מועד הגיוס שלה והמלחמה שלה במערכת הצבאית כדי להתגייס כמתנדבת. אחרי המון תהפוכות, מאמצים רבים והתעקשות אין סופית, היא הצליחה להתקבל כמתנדבת לתפקיד המקורי שלה כמדריכה בקורס חובשים. אל תשאלו אותי איך היא עשתה את זה, טלנובלה אפשר לכתוב על זה, העיקר שהיא הצליחה.

 

אני מורידה בפניה את הכובע על המוטיבציה להתגייס ולתרום, במיוחד לאור חוסר ההתלהבות שלנו בתהליך. אל תבינו אותי לא נכון, אנחנו מודעים למצב הבטחוני ובעד תרומה למדינה. בני שירת בצבא 3 שנים, אבל בגלל ההשקפה הדתית שלנו היינו מעדיפים שתבחר בשירות לאומי ולא בצבא.

בנוסף, בגלל המצב הבריאותי שלה בעקבות התאונה, הצבא לא רוצה לגייס אותה כחיילת רגילה  ואנחנו כהורים דואגים חושבים שהם צודקים. אבל מי שואל אותנו? בטח לא הבת שלי!

 

היא התגייסה במרץ ואתמול הוזמנו לטקס ההשבעה בבסיס בבה"ח העורף – זיקים. מה אגיד לכם, לא ציפיתי שכל כך אתרגש בטקס. לראות אותה עומדת במסדר כחיילת במדי צה"ל, במיוחד לאור ההיסטוריה המשפחתית, הייתה חוויה מיוחדת. ייתכן מאד והקרבה ליום השואה העצימה את הרגשות. הכל צף, הזכרונות מהתאונה והסיפורים האישיים של הוריי ניצולי השואה. בכיתי כאשר היא קיבלה את ספר התנ"ך והנשק. אמרו יזכור וקראו פרק א' מספר יהושע. גם זיס מאד התרגש. אני חושבת שהזכרונות של השירות הצבאי שלו ושל מלחמת יום הכיפורים בפרט, הוסיפו להתרגשות.

 

אצל יהודים אי אפשר אירוע בלי אוכל וכך גם היה אתמול. מזל שחברה מנוסה הדריכה אותי, אחרת לא היה עולה בדעתי שיש להביא אוכל לטקס. אם יש מקום איפה שהיה אפשר לראות את ההבדלים התרבותיים בין עדות ישראל זה היה שם. בנושא אוכל אין כור היתוך.

 

חלק מההורים (נחשו מאיזה מוצא? קריצה) הגיעו עם סירים, ציוד מלא לפיקניק, תרמוסים, ממולאים, סלטים, חגיגה שלמה שלא היה מבייש את אחשוורוש. אחרים הגיעו עם ארוחה ממקדונלדס הכשר במבשרת (אנחנו), טייק אוויי סושי ממעדנייה תל אביבית, פיצה, סנדוויצ'ים ועוד. כולם הביאו בקבוקי שתייה קלה כי היה חם מאד.

 

הנה כמה תמונות של המבחר הקולינארי :







נכתב על ידי , 28/4/2011 15:03   בקטגוריות צבא, אהבה ויחסים, משפחה, מתבגרים, ילדים, אוכל, התנדבות, רגשות  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-26/7/2011 18:54




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)