לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

סוגיית המתנות


הוזמנו הבוקר לברית, הזמנה ששמחנו לקבל, גם כי בזמן האחרון אנחנו בעיקר הולכים לביקורי שבעה ואזכרות (יש תקופות כאלה, מה לעושת  עצוב) וגם כי מדובר בחברים חדשים שרכשנו במקום מגורינו הנוכחי, מה שאומר שאנחנו מתאקלמים כאן.

 

כמה שזה נשמע מוזר התלבטנו אם ללכת או לא בגלל שלא ידענו מה להביא כמתנה. אני יודעת שזה נשמע התלבטות "פולנית", אבל עם חברים חדשים שלא מכירים כל כך טוב הנושא רגיש. עם משפחה וחברים ותיקים יודעים מה לעשות, אבל עם חברים חדשים זה יותר מסובך.

 

מדובר במשפחה עם ילדים משני המינים, כך שסביר להניח שיש להם כבר כל מה שצריך כדי לגדל ילד נוסף. אמי ז"ל הייתה נוהגת לקנות מתנות קטנות לכל הילדים במשפחה, בנוסף למתנה לתינוק, כדי שלא יקנאו וגם אני נוהגת כך בדרך כלל. הפעם וויתרתי על הרעיון, כי לא היה לי זמן לשבור את הראש מה לקנות לכל ילד.

 

 בסוף החלטנו שאם טרחו להתקשר אלינו באופן אישי כדי להזמין אותנו לברית זה יהיה לא לעניין לתת לשיקול כזה אידיוטי להשפיע על ההחלטה שלנו. הרי מה יותר חשוב, לשמח אדם בשמחתו או מתנה? קנינו משחק קופסה לכל המשפחה, עם פתק החלפה כמובן. ההורים מאד שמחו לראות אותנו, מה שהצדיק את ההחלטה שלנו לבוא לברית.

 

קניית מתנות זה תמיד בעיה בשבילי. אני ממש גרועה בזה. יש אנשים עם חוש נהדר לקניית מתנות. הם תמיד קולעים בול. אני לצערי לא כזאת. אני שוברת את הראש שעות על איזה מתנה לקנות וגם אז בדרך כלל מפספסת. מאז שנהיה מקובל לתת צ'קים בחתונות אני אדם מאושר. לפניכן, לפחות בחברה שלנו, היה מקובל לתת מתנות, כסף נתנו רק בני משפחה. חלקכם בוודאי זוכרים את הבדיחות על הסיפולוקס שכל זוג צעיר היה מקבל בכמויות.

 

את המתנה הכי מוצלחת שנתתי אי פעם לא אשכח לעולם. מדובר בפח זבל ענק שקניתי לחברה טובה שלי לברית של הילד השלישי שלה. זה היה הילד הראשון שהיא גידלה עם חיתולים חד-פעמיים, לקודמים היו חיתולי בד. כן, כן, היו זמנים (-;). ידעתי שאין לה פח מספיק גדול בבית כדי להכיל את החיתולים החד-פעמיים. המתנה הזאת הוכתרה על ידי המשפחה כמתנה הכי מוצלחת שקיבלו, גם בזכות זה שיכלו לשים בו את כל המתנות האחרות שקיבלו, מה שהקל עליהם מאד לקחת אותן הביתה. לדעתי הפח הזה עוד היה חי וקיים כאשר הילד הזה התגייס.

 

את המתנה הכי מוצלחת שאני קיבלתי ללידה אני גם זוכרת. זה היה מנוי למכון כושר שנתנו לי חברותיי לעבודה.

 

מעניין אם גם אתם זוכרים את המתנות הכי מוצלחות שקיבלתם.

נכתב על ידי , 5/3/2012 19:09   בקטגוריות מתנות, שמחות  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-14/3/2012 19:13




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)