לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

מתבגרים בכל מקום


לפני חודש בערך בני ביקש ממני להביא לו ספרי קריאה.

איך אני, הספרנית, אעמוד לפני בקשה כזאת? להפך היא ממלאת אותי בשמחה.

 

יש אוסף גדול של ספרי קריאה בספרייה שלי, אבל הוא כבר קרא את רובם ואני לא זכרתי מה הוא קרא ומה לא.

אז הלכתי לקנות לו ספרים.

 

מהרגע שאני נכנסת לחנות ספרים אני מתנהגת כמו מסוממת בקריז.

אני חייבת לקנות ספר. או ליתר דיוק ספרים.

קניתי לו, וקניתי לבתי וקניתי גם לעצמי.

 

לעצמי קניתי את הספר האחרון של הרלן קובן הנקרא " Promise Me ". (עוד לא תורגם לעברית)

ספר מתח - בריחה מהמציאות - מושלם, בדיוק מה שחיפשתי!

 

מסתבר שטעיתי.

בספר מדובר על שתי בנות 18 שנעלמות מהבית והחיפוש אחריהם.

כמובן שדנים בספר ביחסי הורים-ילדים, תוך כדי חיפוש אחרי הבחורות.

אחת הדמויות בספר אומרת :

"Children are a blessing. But they also rip your heart out in ways you could never imagine"

 

הילדים שלי כאלה: 100% ברכה, אבל גם גורמים לפעמים לכאב לב.

 

בקיצור - אי אפשר לברוח מהמתבגרים, גם לא בספר של הרלן קובן.

 

נכתב על ידי , 4/12/2006 14:46   בקטגוריות משפחה, ספרנות -מידענות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-5/12/2006 07:56




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)