לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

חנוכה שמח!


לפני הרבה שנים, כשהייתי עולה חדשה, לא הבנתי למה בחנוכה מאחלים לי "חג פורים שמח"

לקח זמן עד שהבנתי שהכוונה הייתה "אורים" ולא "פורים"

 

אני אוהבת את חג החנוכה. זה חג נחמד.

יש הרבה אור, חום ומסיבות.

יש זמן לבקר את המשפחה ואת החברים.

 

בתור אחת שגדלה בחו"ל ורגילה לראות בעונה הזאת עצי אשוח ולשמוע שירי חג המולד,

אני נהנית לראות במקום זה חנוכיות דולקות ולשמוע את "מעוז צור".

 

בניגוד לחגים אחרים, לא צריך לעבוד קשה.

לא צריך לבנות סוכה כמו בסוכות ולדאוג שמא ירד גשם או יהיה קר.

לא צריך לנקות את הבית, להפוך את כל המטבח ולבשל בלי סוף כמו בפסח.

מותר לנסוע, לטייל, לאכול אוכל משמין, בקיצור חג נחמד.

 

למרות שאני כבר הרבה שנים בארץ אני כל שנה מתלהבת מחדש מהסביבון.

למה?  

כי בחו"ל שיחקתי בסביבון עם האותיות "נ" "ג" "ה" "ש"

 

 

נס גדול היה שם.  

 

          

 

פה אני משחקת בסביבון עם האותיות "נ" "ג" "ה" "פ"

 

נס גדול היה פה  

 

 אות אחת שמבטאת את כל ההבדל בין הגלות לבין ארץ ישראל.

 

אני שמחה שאני פה ולא שם

 

נכתב על ידי , 13/12/2006 20:32   בקטגוריות משפחה, חגים, חנוכה  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-18/12/2006 01:13




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)