לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

מפגש עם בלוגרית ותיקה - אילנה


בשבוע שעבר במסגרת הקורס לכתיבת בלוגים התארחה אצלנו אילנה שקולניק.

 

אילנה ספרנית עם בלוג פעיל, בוגרת קורס קודם של יגאל חמיש במרכז ההדרכה לספריות.

אילנה אישה מרשימה, מידענית מקצועית עם קבלות.

היא הציגה את הבלוג שלה ומקומות נוספים ברשת בהם היא פעילה.

היה מאד מעניין לשמוע את הסיפור שלה.

אילנה הציגה את שיקוליה בהקמת הבלוג ומטרותיו, סיפרה לנו על עיצובו ועל הקשרים שיצרה הודות לבלוג.

ניכר היה שהיא נהנית מכל העיסוק בבלוג ומשקיעה בו המון זמן.

 

במשך כל המפגש נהניתי מההתנהגות של יגאל.

הוא הוביל את אילנה לספר לנו עוד ועוד פרטים הקשורים למה שקרה לה מאז שהיא פתחה את הבלוג.

היה ניכר על פניו שהוא רווה נחת מתלמידתו.

 

היה מאד נחמד לשמוע שילדיה תומכים ב"התמכרות" החדשה שלה.

במיוחד מצא חן בעיני שילדיה קנו לה לכבוד יום הולדתה שידרוג ל"פרו" של הבלוג המאפשר אלמנטים טכניים נוספים.

מכיוון שלי היה יום הולדת למחרת המפגש סיפרתי את זה לילדיי, אבל עליהם זה לא עשה רושם

ולא קיבלתי מינוי "פרו" לבלוג שלי במתנה.

 

באופן כללי הייתי אומרת שהמתבגרים שלי לא מגלים עניין בבלוג שלי, בלשון המעטה.

לא ברור לי מדוע זה כך, מכיוון שהם לא מוכנים להודות בזה, אני גם לא יכולה לשאול אותם למה.

אולי לכם יש רעיון?

נכתב על ידי , 18/12/2006 00:27   בקטגוריות ספרנות -מידענות, משפחה  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-24/12/2006 23:52




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)