לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

ל"ג בעומר


אני לא אוהבת את ל"ג בעומר בלשון המעטה.

בעצם, אני ממש לא סובלת אותו. עבורי זה לא חג, והייתי מוותרת עליו בכיף.

 

בחו"ל, ל"ג בעומר היה היום שבו כל תנועות הנוער היו יוצאים לפעילויות ספורט בטבע.

מי שמע על מדורות ענק שהם סכנת נפשות?

את רוב החגים היהודיים אני מעדיפה לחגוג בישראל. אני גם אוהבת את הביטוי והאופי שלהם בישראל,

יותר מאשר בחו"ל. חוץ מל"ג בעומר. בישראל זה נהפך לחג של חוליגנים.

 

חג הוואנדליזם - עוקרים עצים, עושים מדורות על מדרכות ולא משנה שהורסים את הכביש.

שורפים כל מה שיש בלי התחשבות באף אחד ובשום דבר.

משחיתים את הצמחייה ביער, גונבים עצים, פיגומים מאתרי בנייה, עגלות סופרמרקט, עושים נזק לסביבה

והכל בשם החג.

 

חג הפירומאנים - שורפים כל מה שיש, כמה שהאש יותר גבוה ככה יותר טוב.

שורפים דברים שמותר לשרוף וגם דברים שאסור לשרוף, העיקר לשרוף.

קראתי שהעבירו הרצאות לילדים לא לזרוק חתולים וכלבים לאש. לאן הגענו?

 

אין שום התחשבות בסביבה, לא הטבעית ולא האנושית.

אני לא יכולה לנשום בל"ג בעומר, וכך גם כל האנשים עם אסתמה או בעיות נשימה אחרות.

האוויר מתמלא עשן ופיח. שכבה של אפר מכסה את הסביבה.

24 שעות אחרי ל"ג בעומר עוד יש עשן באויר.

 

לא נראה לי שזאת הדרך לכבד את זכרו של רבי שמעון בר יוחאי

נכתב על ידי , 6/5/2007 02:07   בקטגוריות חגים, שחרור קיטור  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kim ב-19/5/2007 22:13




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)