לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

My Playlist


בתי הכינה לי דיסק לאוטו. כאשר אני נוהגת אני אוהבת להקשיב למוזיקה יחסית רגועה ומתעצבנת שאני

לא מוצאת כלום ברדיו. יש או פטפטת אין סופית או מוזיקה שאני לא אוהבת. הייתי מאזינה למוזיקה קלאסית,

אבל אז לצערי הרב הילדים מתלוננים ואין לי אנרגיות לריב איתם בזמן נהיגה.

 

מתוך מבחר השירים שאני אוהבת היא בחרה את אלה:

 

עידן רייכל                                           ממעמקים

מירי מסיקה                                    באה אליכם

אתניקס                                                תותים   

מאיר בנאי                                          וביניהם

 

 

Beatles                                           Here comes the sun

James Blunt                                   You’re beautiful

Mike Oldfield – Maggie Reilly      Moonlight shadow

Celine Dion                                    My heart will go on

Avril Lavigne                                  Keep holding on

Elvis Presley                                  Love me tender

Simon and Garfunkel                    Sound of silence

John Lennon                                  Imagine

Lou Reed                                       Walk on the wild side

Chris de Burgh                              Lady in red

Eagles                                            Dust in the wind

Les Choristes                                Cerf-volant

Monty Python                                 Always look on the bright side of life

Boney M.                                        On the rivers of Babylon

Monkees                                        I'm a believer

Mike Brant                                     Laisse moi t'aimer

Elvis Presley                                  Can't help falling in love

וקצת נוסטלגיה...

 

Mike Brant – Mais dans la lumiere

 

Elvis Presley – Falling in Love with you

 

Celine Dion – My heart will go on -  Titanic

נכתב על ידי , 5/9/2007 23:42   בקטגוריות אישי, מוזיקה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-17/9/2007 15:50




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)