לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

ניחוח צרפתי


 

ביום חמישי הלכנו לראות מופע שנקרא "ניחוח צרפתי". ערב שירים צרפתיים עם קטעי קישור וקטעים
מתוך הסרט על חייה של אדית פיאף.  כמה חברות שלי התלהבו מהרעיון וגם אני, כנראה מטעמי נוסטלגיה, השתכנעתי שכדאי ללכת. סחבתי את זיס איתי.

מה אגיד לכם, היה חביב, לא יותר מזה. שרו שירים של ג'ק ברל, שרל אזנבור, ג'ורג' ברסנס, אדית פיאף,
ז'ילברט בקו, איב מונטאן, בקיצור כל
השנסוניירים הצרפתים המפורסמים.

לא התלהבנו מהמופע, אולי לא לגמרי באשמת המבצעים, מכיוון שחלק מהזמרים ראינו  בכבודם ובעצמם בהזדמנויות שונות בחוץ לארץ.

זכור לי במיוחד מופע של שרל אזנבור. שמענו אותו בבלגיה בזמן שהיינו שם בביקור משפחתי.

אזנבור נתן מופע מוקפד, מהנה, עם מיטב השירים החדשים שלו.
אחרי שהוא סיים את המופע הרשמי הוא פנה לקהל ואמר: "אני סיימתי את המופע, מי שרוצה ללכת,
לילה טוב, אבל מי שרוצה להישאר ולשמוע אותי שר מוזמן לעשות זאת". כמובן שאנחנו נשארנו.

הוא ביקש סליחה רגע וירד מהבמה. הוא חזר אחרי כמה דקות, בלי ז'קט ועניבה, עם כוס ובקבוק יין,
התיישב על הבמה ואז נתן מופע!  הוא שר את כל השירים המוכרים והכי יפים שלו.

עד כמה שזכור לי הוא המשיך לשיר לא מעט זמן, כמה בדיוק אינני זוכרת, אבל את המופע הזה לעולם
לא אשכח.


 

נכתב על ידי , 4/11/2007 00:39   בקטגוריות בילויים, זמרים, מוזיקה, שנסונייר  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-6/11/2007 18:56




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)