לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

כנס מאל"י


מיום שלישי בערב אני רוצה לכתוב את הפוסט הזה ולעדכן אתכם על איך היה הכנס ואני לא מגיעה לזה. הזמן עובר כל כך מהר ויש כל כך הרבה דברים לעשות שאני פשוט לא מוצאת את הזמן לכתוב.

אני חושבת שבסך הכול הכנס היה מוצלח.

בגלל כל מיני סיבות, כולל המיקום בבאר שבע, הגיעו פחות אנשים מאשר בשנים קודמות, אבל מי שהגיע היה מרוצה. לפחות ככה נדמה לי. לא שמעתי תלונות, מצד שני לא ערכנו סקר שביעות רצון.

שימח אותי שקיבלנו דוא"ל נחמד ממנהלת ספרייה גדולה במרכז שכתבה:

"הכנס אתמול היה מעניין ופורה, מאורגן להפליא, המקום מקסים, והאוכל היה טעים.

גם הדרך הייתה נעימה. תודה לכולכן!"


כפי שכתבתי, עבדנו הרבה על התכנון של הכנס, אבל היו דברים שהשתבשו ברגע האחרון מסיבות לא תלויות בנו.
לדוגמה, החנייה. סוכם עם הביטחון של אוניברסיטת בן גוריון שנוכל לחנות בחניון שצמוד למקום הכנס. היינו צריכים להכין רשימה עם כל הפרטים של כל המכוניות שאמורות להגיע, כולל מספרי טלפון של הנהגים וזה מה שעשינו. אולם, כאשר הגענו לשער של החנייה הסתבר שהרשימה לא הועברה למחשב של השוער ולכן הוא לא נתן לנו להיכנס. אחרי בירור טלפוני התברר לנו שברגע האחרון הביטחון החליט לא לתת לנו לחנות בחניון הזה, אלא בחניון יותר מרוחק. כמובן שאף אחד מבאי הכנס לא ידע מזה וכל מכונית קודם הגיעה לחנייה שליד הבניין ואז היה צריך לחזור לחנייה המרוחקת ומשם לחזור למקום הכנס ברגל. מזל שלא ירד גשם, אבל היה קר.
נראה לי שיותר קל להיכנס לכור האטומי בדימונה מאשר לחנייה באוניברסיטת בן גוריון.

גם התכנית הייתה שונה משנים קודמות והספרנים היו קצת מופתעים.
בשנים קודמות כל ההרצאות התמקדו בנושאים הקשורים לתוכנות לניהול ספרייה, בתכניות לעתיד של חברת
אקס ליבריס או בבעיות הקשורות לתפעול התוכנה ופתרון בעיות.

השנה החלטנו לשנות קצת והבאנו 2 הרצאות אורח הקשורות לעבודה הספרנית, אבל לא באופן ישיר לתוכנות לניהול ספרייה. זה היה הימור, בכל זאת אני חושבת שזה היה חידוש מרענן ושהקהל נהנה מההרצאות.

ההרצאה הראשונה הייתה של ד"ר אורית פישמן-אפורי  "חוק זכויות יוצרים החדש ומשמעותו לספריות"  

ההרצאה השנייה הייתה של ג'יי הורביץ "הספרן והבלגן: "האם הידע יכול להתארגן בלעדינו?"
שהתייחס לנושא של
תיוג ותגים כמו באתר
del.ic.ous

היה מאד כיף לראות את הספרנים האחרים שבאו לכנס. חבל רק שלא הספקתי לדבר עם כל אחד כמה שרציתי ולהתעדכן במה שקורה בחייהם בגלל קוצר הזמן. אולי בכנס אחר, איפה שלא תהיה לי שום אחריות.

בכנס השנתי מתקיימות גם בחירות לוועדת ההיגוי של מאל"י המונה 7 חברים. השנה עזבו את הוועדה 4 חברים, ממקימי הארגון, ובמקומם התמנו 4 חדשים. 2 חברים ואנוכי נשארים לעוד שנה על מנת להבטיח המשכיות. כבר בעוד שבועיים יש לנו פגישת עבודה על מנת לתכנן את הפעולות של הארגון לשנה הקרובה.

אני מאד אתגעגע לחברים הפורשים. יצרתי איתם קשרים אישיים ומקצועיים טובים והם יהיו חסרים לי.

הגעתי הביתה הרוגה מעייפות, אך מרוצה שהכנס עבר בשלום.

תודה לכם על ההתעניינות והתמיכה ואני מתנצלת שלקח לי זמן לעדכן.

נכתב על ידי , 30/12/2007 01:13   בקטגוריות כנסים, ספרנות -מידענות, עבודה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-9/1/2008 22:57




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)