לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

הרבה דברים קטנים וטובים


הרעיון לכתוב על דברים חיוביים ממש יפה. אני הראשונה שאומרת שאמצעי התקשורת מלאים רק בדברים רעים, פשע, אסונות, שחיתות ולמה לא כותבים על יוזמות חיוביות ומעשים טובים.

אני גם הראשונה שיודעת שלי קשה לראות את החצי כוס המלאה ואני עובדת על עצמי כדי להשתנות. אני בוודאי לא דומה לאמי ז"ל, שלמרות כל מה שעברה בחייה, הייתה מסוגלת למנות את הברכות בחייה ולראות את הדברים החיוביים.

אני כן משתדלת להיות אדם טוב, להיות "מנטש" גם כאשר לא הכי נוח לי. אני לא יודעת אם זה דבר טוב או לא, אבל אני לא יודעת לסרב כאשר מבקשים ממני טובה. כך שבוודאי אוכל למנות רשימה של חסדים שעשיתי, אילו הייתי זוכרת אותם. אני גם יודעת להעריך את החסדים שאנשים עשו לי, אותם אני דווקא כן זוכרת.

אני גם חושבת שהקב"ה עשה איתי חסד גדול כאשר הוא זיווג לי את זיס ונתן לנו את 2 ילדינו. ידוע לי גם שהעיקר הבריאות ושצריך להודות על כל רגע שמרגישים טוב. יש לשמוח על כל הדברים שנראים לנו כמובנים מאליהם, אבל הם לא. אהבה, משפחה, חברים, פרנסה, גג מעל הראש, אוכל לשובע ומדינה משלנו.

זיס תמיד היה פעיל למען הקהילה, אם בתור סטודנט אם בתור אזרח ואם בתור אבא. אני לא יודעת אם שמתם לב, אבל זה תמיד אותם האנשים שפעילים בכל מקום, בוועד בית הספר, בוועד הבית, בוועד בית הכנסת ובכל מסגרת התנדבותית.

אני גאה מאד בילדיי שמתנדבים במד"א, אם כי אצל בני זה נראה לי מוגזם. מאז כיתה י' הוא פשוט מורעל מד"א ויכול לעשות 48 שעות משמרות רצופות בלי לנוח. הוא תורם מזמנו ומכוחותיו מכל הלב וזה נותן לו סיפוק רב. כמובן שבתור אימא יש לי נחת לשמוע מכל מי שעובד איתו כמה שהוא עובד טוב וכמה שאפשר לסמוך עליו.

לבסוף ערכתי רשימה של דברים קטנים וטובים שמשמחים אותי וגורמים לי להרגיש טוב ולחייך.

מ חמאה

ש וקולד

ה הצגה טובה

ו רד

 

ק פה משובח

ט פול מפנק

נ שיקה

 

ו ולדורף וסטטלר - 2 הזקנים הקוטרים מהחבובות

ט יול רומנטי

ו רד הגליל – מקום קסום בצפון

ב יקור במוזיאון

נכתב על ידי , 8/2/2008 15:51   בקטגוריות אישי, גלגל החיים  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-11/2/2008 11:13




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)