לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

עלילות סלקום והאזרח הקטן


 סיפור 1

 

בתי היקרה איבדה את הטלפון הסלולארי שלה במוצאי שבת.

לא, בפוסט הזה אני לא מתכוונת לכתוב על כמות הטלפונים שהיא איבדה, שברה, הטביעה מאז שיש לה טלפון, אלא על התלות שלנו בחברות הסלולאריות ואיך הן יכולות לנצל את החוסר אונים שלנו.

 

ביום ראשון בבוקר התקשרתי לחברת סלקום כדי לדווח על אובדן המכשיר ולבקש מהם לחסום את השיחות היוצאות. בחורה נחמדה ענתה לי, חסמה את השיחות ואמרה לי שאין לי מה לדאוג. במשך 5 ימים המכשיר יוכל לקבל שיחות נכנסות על מנת שנוכל לנסות לאתר את הטלפון, אבל שיחות יוצאות נחסמות מיד. טוב, נרגעתי.

 

בתי אמרה שהיא איבדה את הטלפון באוטובוס, כך שאחרי שחסמתי את השיחות התחלתי לברר במחלקת אבידות באגד אם מצאו טלפון. גם עליהם אפשר לכתוב פוסט, אבל לא נערב שמחה בשמחה, אני בענייני סלקום.

 

בשעה 12 קיבלתי שיחה לסלולארי שלי מהסלולארי הכביכול חסום של בתי. בקו הייתה אישה צעירה, מאד נחמדה שבישרה לי שהיא מצאה את הטלפון באוטובוס. שמחתי מאד, הודיתי לה מכל הלב וסיכמנו שאחרי הצהריים אני אקח את המכשיר.

 

תודו שזה מחמם את הלב שיש אנשים כל כך טובים וישרים בעולם שלנו.

 

מיד אחרי שהסתיימה השיחה ניסיתי לתפוס את סלקום כדי לבשר להם שהטלפון נמצא ושיבטלו את החסימה. קודם כל לקח לי יותר משעתיים כדי להשיג אותם, וגם זה לא דרך המספר שהם נותנים אלא בדרך עקיפה.
כאשר סוף סוף תפסתי נציגת שירות שאלתי אותה איך זה יכול להיות שהאישה התקשרה אליי מסלולארי חסום????!!!!

לא הייתה לה תשובה. גם היא לא הבינה איך קורה דבר כזה היות שאצלה היה רשום שהמכשיר חסום.

 

במקרה הזה היה לנו מזל והטלפון נמצא על יד אישה ישרה שהחזירה את המכשיר, אבל נניח שהטלפון היה נמצא על יד מישהו לא ישר שהיה משתמש במכשיר כדי לעשות טלפונים במאות או אלפי שקלים? מה היינו עושים אז? מי היה משלם על השיחות הללו?

אני מתארת לעצמי שחברת סלקום הייתה מחייבת אותנו. אם היינו רוצים לקבל את כספינו בחזרה זה בוודאי היה דורש הרבה זמן יזע ודמעות, וויכוחים אין קץ ואפילו התערבות משפטית.

 

הרי כול המידע מרוכז אצל סלקום. אין לי הוכחה או תיעוד לשום דבר. אילו רצו בכך יכלו לטעון שבכלל לא חסמתי את השיחות ולכן ההוצאות על חשבוני. מה צריך לעשות? להקליט כל שיחה עם החברה?

 

סיפור 2

 

אני משתמשת בסלולארי בתור טלפון ולכתיבת סמסים. זהו. לא מעניינים אותי כל היישומים  הנוספים.

לפני קצת יותר מחודש קיבלתי הודעת לטלפון בזו הלשון:

"לקוח יקר, שמחנו להעניק לך חבילת גלישה באינטרנט הסלולארי במתנה. החל מהחודש השני חבילת הגלישה תהיה בתשלום בכפוך לתנאי השירות המפורטים בתוכניתך."

 

מה זה??

 

לא ביקשתי שום מתנות, אין לי תכנית שירות ואין לי מושג על כמה כסף הולכים לחייב אותי אוטומטית עבור שירות שאני לא רוצה.

אני גם לא רוצה "מתנה" שאחרי חודש יעלה לי כסף אם לא אבזבז מזמני לתפוס את סלקום כדי להודיע להם שאינני מעוניינת במתנה שלהם.

 

כמה אנשים לדעתכם בכלל התייחסו להודעה הזאת וטרחו להתקשר לסלקום כדי לבטל?

אפילו אני שיש לי מודעות צרכנית לא הספקתי להתקשר תוך חודש וכבר הרוויחו עליי חודש תשלום עבור שירות שבכלל לא השתמשתי בו.

תחשבו על כל האנשים המבוגרים שלא מבינים בכלל במה מדובר. הם בוודאי לא יבינו שצריך להתקשר לבטל וסלקום יחגוג על חשבונם.

 

כאשר דיברתי עם נציג השירות והתעצבנתי על ה"מתנה" הזאת, הוא בכלל לא הבין על מה אני מתלוננת. "מה הבעיה, תתקשרי ותבטלי"

עניתי לו: "למה אני צריכה לזכור להתקשר לבטל משהו שלא הזמנתי ולא רציתי? הזמן שלי לא שווה כלום? ואם אני לא מספיקה אתם לוקחים לי כסף סתם. זו גניבה באמצע היום."

 

ממש לא הזיז לו, ובוודאי שלא מזיז לסלקום. לדעתי הם מרוויחים הרבה כסף מהמתנות האלה.

ידוע לי שאפשר לעבור חברה, אבל צריך לחכות עד סוף תקופת ההתקשרות אחרת זה יעלה לי גם הרבה כסף.

 

פשוט מרגיז! 

 

נכתב על ידי , 11/2/2008 16:30   בקטגוריות שחרור קיטור, סלקום  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-14/2/2008 19:08




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)