לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

יום רגיל בעבודה


תודה רבה לכול מי שאיחל לי רפואה שלמה בפוסט הקודם. זה היה מחמם לב. חלק מהחום ירד מהלב לגב, עשה נסים ואני מרגישה ב"ה הרבה יותר טוב.

חזרתי היום לעבודה. האמינו או לא, לא הייתי צריכה לדאוג לעבודה. היא חיכתה לי בסבלנות בספרייה. לא ציפיתי שמישהו אחר יעשה אותה, היות שרוב העבודה שאני עושה רק אני יודעת לעשות.

אין לי בעיה עם זה, אני רק לא אוהבת את תחושת הלחץ שאני צריכה להספיק ביום אחד את כל מה שלא עשיתי במשך שלושה ימים.

מחר אני נוסעת לאוניברסיטת בר-אילן ליום הדרכה על התוכנה לניהול ספרייה "אל"ף".

ההדרכה היא במסגרת ימי העיון שארגון משתמשי אקס ליבריס (שכתבתי עליו בפוסט קודם) מארגן לטובת הספרנים החברים בארגון. הפעם אני לא פעילה בארגון היום. אני רק מייעצת ותומכת. חברות וועדת ההיגוי החדשות, שנבחרו בכנס בדצמבר, מארגנות הפעם ואני מאד מתרשמת מהרצינות והחריצות שלהן.

אני מקווה שיהיה יום מוצלח.

נכתב על ידי , 24/2/2008 22:05   בקטגוריות ספריה, ספרנות -מידענות, עבודה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-27/2/2008 18:22




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)