לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

בלוגים ותעשיית היופי


אחרי הפוסט על הפיגוע בישיבת מרכז הרב אני מרגישה צורך לכתוב על משהו יותר קל.   כמו שחששתי ובלי להיכנס לפרטים, האבא של אחד ההרוגים בפיגוע מוכר לנו ובפוסט הזה אני פשוט בורחת מהמציאות לכמה רגעים.

אנחנו מנויים על עיתון הארץ ואני קוראת את מוסף "גלריה" בהנאה רבה. אלא מה, מכיוון שאני קוראת עברית לאט, לוקח לי כמה ימים לקרוא כל מוסף. לכן מצטברים לי גיליונות מכמה שבועות שאני מגיעה אליהם באיחור. כך קרה שהשבת קראתי מוספים של תחילת החודש.

קראתי כתבה בשם "מסרבות לנשוך את היד שמאפרת אותן" שפורסמה בשני למרץ (ניו יורק טיימס במקור), שמדווח כי בלוגריות שכותבות על תעשיית ה"ביוטי", הפכו להיות מחוזרות מצד חברות התמרוקים.

מסתבר שלפני שנתיים בלוגריות שכתבו על מוצרי יופי וביקשו מחברות האיפור דוגמיות של מוצריהן לא קיבלו תשובה. היום המצב שונה וגם החברות למדו להתייחס לבלוגריות האלה בכבוד.

"אותן בלוגריות שהתחננו עד לא מזמן לקבל דוגמיות מקבלות כעת משלוחים עם הבשמים והגלוסים הלוהטים ביותר, כל מוצרי האיפור שיוכלו להעלות בדמיונן ובמקרים רבים גם מוצרים שעורכות מדורי היופי מכנות "שלל" - מתנות יוקרתיות דוגמת ארנקי מעצבים וטיולים משולמים מראש לפאריס."

גם בבלוג הזה  התייחסו לכתבה, בפוסט בשם "איפה נגמר האופי ומתחיל היופי?"

לא רע, נכון? גם אני הייתי שמחה להשתתף בחגיגה הזאת. התחלתי לחשוב על איזה מוצרים הייתי יכולה לכתוב. מהר מאד הגעתי למסקנה שלא הרבה.

ברוב המקרים:

ý      בשמים עושים לי כאב ראש.

ý      שמפואים גורמים לי גירוד.

ý      משחות גורמות לי פריחה.

ý      צלליות מנפחות לי את העיניים וגורמות לי להיראות כאילו שאני אישה מוכה.

ý      ממייק-אפ יש לי עקצוצים.

ý      קרם לחות עושה לי כתמים אדומים על הפנים.

ý      ריחות של תמרוקים גורמים לי להתעטש.

מה עוד נשאר? לשיר "שקר החן והבל היופי"? אני גם מזייפת, זה לא נראה לי רעיון טוב.

אסע לכמה ימים לים המלח. המינרלים טובים לעור, לגב, לעצמות ואני ממש זקוקה לכמה ימי חופש.

שבוע טוב לכם ובעיקר שקט.

נכתב על ידי , 8/3/2008 22:55   בקטגוריות מתנות, חופשה, בלוגוספירה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-12/3/2008 17:24




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)