לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

ים המלח


ח-ז-ר-נ-ו, עייפים אך מרוצים. 2 לילות זה קצר מדי.

עכשיו צריך חופש כדי לנוח מהחופש.

 

אז מה היה שם?

התאכסנו במלון ישרוטל ים המלח, מלון 5 כוכבים עם חוף פרטי, ספא מפנק וחדרים המשקיפים אל ים המלח והרי אדום. ניצלנו דיל של ישראכרט ויצא מחיר לא רע בכלל.

אבל מה, שכחו להגיד לנו שהמלון בשיפוצים. הזמנו את הנופש דרך האתר של וואלה טורס והסוכנת נסיעות לא הזכירה את המילה שיפוצים, למרות שהדגשתי שאני רוצה מקום שקט.

 

בדקתי באתר של ישרוטל וזה מה שכתוב שם:

 

במהלך החודשים הקרובים יעבור המלון תהליך של שדרוג, כדי להתאימו למדיניות התפעול ולרמת השירות הנהוגה במלונות ישרוטל המובילים, וכך נוכל להעניק לכם את החוויה ה"ישרוטלית" המוכרת והטובה...

 

האם אתם הייתם מבינים מ"תהליך של שדרוג" הפיכת המלון למקום רועש עם קולות של אתר בנייה? אני לא!

גם חדר שקט (שביקשנו במיוחד) המשקיף אל ים המלח והרי אדום לא קיבלנו. נתנו לנו חדר ליד המעליות (רעש) המשקיף על המרפסות של החדרים האחרים ועל הכביש. סירבנו להיכנס לחדר הזה והתעקשנו לקבל חדר אחר. לקח די הרבה זמן, אבל בסוף פקיד קבלה חביב, בשם אבישי, מצא חדר אחר שסיפק את מה שהובטח באתר. כמובן שזה לא פתר את בעיית רעש המסורים והפטישים משבע וחצי בבוקר עד הערב, אבל נגד זה לא היה מה לעשות. אז לא נחנו בצהריים, לא נורא.

 

אחרי שנרגעתי מהעצבים שקיבלתי מתהליך קבלת החדר הכול היה נהדר. החוף הפרטי מאד נעים, הספא באמת מפנק, האוכל היה בסדר גמור, המלון יפה ונקי והצוות היה עשר.

 

עשיתי 2 טיפולים בספא, הרגשתי כמו מלכה.

המסז'יסטית הצחיקה אותי כאשר היא שאלה אותי, בזמן שניסתה להתיר את הקיבוצים בשרירים שלי, אם אני נושאת את כל העולם על כתפיי. לא לקח לה הרבה זמן להכיר אותי. כנראה ששרירים תפוסים לא משקרים. מסקנה – צריך ללמוד לא לקחת כל כך ללב ולהיות יותר רגועה. זה קל להגיד, אבל יותר קשה לבצע.

 

אני חושבת שצריך לצאת לחופשות קצרות כאלה יותר לעתים קרובות.

זה ממש מוסיף בריאות.

 

נ.ב. קניתי מוצרי ים המלח לעור עדין ורגיש. ניסיתי ולא קיבלתי תגובה אלרגית ב"ה. אם לא יועיל לפחות לא יזיק.

נכתב על ידי , 11/3/2008 21:28   בקטגוריות בריאות, נופש, חופשה, ים המלח  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kmxhzrjukhh ב-17/2/2013 10:21




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)