לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

קצרים על קצרים


עוד לא הצלחתי להבין את ההבדל בין תכניות הטלוויזיה "קצרים" ו"כפיות".  הן נראות לי אותו הדבר.

מאז שיש פיוזים אוטומטיים אני מסוגלת לתקן קצרים חשמליים לבד. מישהו עוד זוכר את הפיוזים הישנים שהיה צריך לתקן עם חוט חשמל?

אנשים מעשנים שלא מוכנים לכבות את הסיגריה, גם כאשר מבקשים מהם, שורפים לי את הפיוזים.

אני אוהבת לנסות קיצורי דרך בכביש, בארץ זה לא מומלץ. ככה נכנסתי בטעות לקלקיליה וטול כרם. זה היה מפחיד.

אני אוהבת לשחק במשחקי מחשב קצרים המכונים Casual Games .

אני חסרת טקט (מזל קשת, מה אפשר לצפות?) וזה גורם הרבה פעמים לקצרים בתקשורת.

אני מאד מסודרת ואי סדר עושה לי קצר במוח. אני ממש לא מסוגלת לתפקד בבלגן.

בגילי כבר מבינים שהחיים קצרים ושצריך ליהנות מכל רגע. זה קל להגיד אבל יותר קשה לבצע.

מאז שאני זוכרת את עצמי אני בדיאטה. הבעיה היא שאני מחזיקה מעמד רק לזמן קצר. עכשיו התחלתי עוד פעם, אני חייבת לרזות 10 קילו. אני מקווה שהפעם אחזיק מעמד.

אני משתדלת ללכת יותר ברגל, אבל רק למרחקים קצרים.  אני מקווה להגדיל את המרחקים עם הזמן והכושר.

החלום הקצר ביותר שלי - לנסוע לבית מלון לכל הפסח, כולל ליל הסדר. החלום החזיק מעמד בדיוק דקה, הזמן שלקח לי לספר אותו למשפחתי. הם לא הסכימו.

החלטנו להתחתן תוך זמן מאד קצר, שבוע. ב"ה חגגנו השנה ל"ב שנות נישואים. מלח מים, מלח מים, מלח מים, טפו טפו טפו ועוד קצת שום בצד.

החיים קצרים אמרתי? אני מפחדת להזדקן, לאבד צלם אנוש, איכות חיים, בריאות, עצמאות, להיות מעמסה על ילדיי ולהיות תלויה בחסדי אחרים.

אני רוצה שיהיה כתוב על המציבה שלי המשפט הקצר הבא: "אימא איפה זה?".

אני מקווה ששמתם לב שיש לי חוש הומור קצת מקברי. אני אוהבת בדיחות שחורות .

נכתב על ידי , 14/3/2008 07:52   בקטגוריות אישי, הומור  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-16/3/2008 19:09




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)