לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

מכירת חמץ


 
מבצע! מבצע! מבצע!

 

רק השבוע מכירת חמץ בזול.

 

עוד שלושה ימים לחיסול מוחלט של כל החמץ.

 

אסור שיישאר פירור אחד, חיסול כל המלאי עד הפריט האחרון.

 

כפי שהבנתם, ההיסטריה בעיצומה. חייבים לסיים את החמץ.

היו זמנים שהייתי אוכלת ומשמינה לפני החג, כי אסור לזרוק אוכל.

היום אם אני צריכה לבחור בין להיות פח אשפה או לזרוק לפח אשפה, אני בוחרת בלזרוק

לפח אשפה.

למזלי הרב אני לא צריכה לזרוק, כי בכל זאת זה עושה לי נקיפות מצפון לזרוק אוכל. 

(דור שני לניצולי שואה, ילדי אפריקה הרעבים...)

 

אני מזמינה את כולם להשתתף במצוות חיסול חמץ.

אם לא קיימת מצווה כזאת אז אני ממציאה אותה.

זה גם פתרון נהדר לכל הממתקים שקיבלנו במשלוחי המנות של פורים.

 

יש לי כמה קהלי יעד. הראשון בעבודה. אני עובדת במקום עם הרבה אנשים, כולל סטודנטים שכל

הזמן רעבים. הם תמיד שמחים כאשר אני מביאה ממתקים, וופלים, וכד'.

כמה שיותר, יותר טוב.

 

הקהל השני הם עובדי ומתנדבי מד"א. כאשר בני הולך למשמרת אני מציידת אותו בעוגות, שוקולדים,

עוגיות וגם אוכל אם הוא רוצה.

 

גם מסע פסח של תנועת הנוער זאת הזדמנות לסיים את שאר שאריות החמץ.

מי שהחליט שמסע פסח מתקיים לפני פסח ולא בחול המועד פסח היה גאון.

 

עם כל זה נשאר לי בבית אוכל אוכל שעוד לא הספקנו לסיים.

זה מה שקורה כאשר מבשלים בכמויות, גם הפריזר צריך אוכל, לא?

 

יש אמנם מכירת חמץ ואפשר אפילו לעשות את זה דרך האינטרנט, אבל זיס לא

נוהג לאכול חמץ שעבר עליו הפסח. מי אני שאתווכח איתו אם זה המנהג שלו.

 

אני מקווה שאצליח לעמוד בהחלטה שלי לא לאכול יתר על המידה רק כדי לחסל את החמץ.

 

שנה שעברה כתבתי פוסט על אמרות קשורות לפסח, לא הופתעתי לגלות שהם רלבנטיים גם השנה.

 

נכתב על ידי , 16/4/2008 06:19   בקטגוריות אוכל, דת ואוכל, הלכה יהודית, חגים, פסח  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-22/4/2008 12:31




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)