לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

חוויה בלוגוספרית מחמיאה




הודות לטליק, שאני מכנה "רב ישרא", כי אליו אני פונה עם כל שאלה אודות ישראבלוג, נודע לי שהפוסט האחרון שכתבתי אודות הויקיפדיה זכה להופיע בדף הראשי של נענע.

לא נעים לי להשוויץ, זאת גם לא מטרת הפוסט, אלא הרצון לשתף אתכם בחוויה המחמיאה הזאת.

אתם יודעים, כי כבר כתבתי על זה מספר פעמים, שהכתיבה לא באה לי בקלות. אני גם משקיעה זמן במציאת קישורים מעניינים שיעשירו הן את הפוסטים והידע שלכם. (ספרנית, נו, אין מה לעשות). לכן לראות פוסט שלי בדף הראשי של נענע ממש שמחה אותי.

בנוסף לליטוף האגו, החוויה הייתה מעניינת כהדגמה לאיך הבלוגוספירה עובדת וכמה היא בלתי צפויה. אי אפשר לדעת מראש איזה פוסט יהיה פופולארי ואיזה לא.

אם להסתמך על ניסיון העבר, הייתי אומרת שפוסטים בענייני ספרנות-מידענות זכו לפחות תגובות והתעניינות. פוסטים אישיים או בנושא מתבגרים ומשפחה זכו להרבה יותר תגובות. ברור לי גם למה, וזה בסדר גמור.

להפתעתי הרבה דווקא הפוסט על הויקיפדיה, פוסט ספרני טהור, מצא את מקומו לדף הראשי של נענע.

תופעה נוספת מעניינת הייתה מיעוט המגיבים החדשים לפוסט. הפוסט זכה לקרוב ל-400 כניסות, אבל רק 2 מגיבים חדשים. גם מנויים חדשים לא היו.

המסקנה היא, שזאת חוויה מחמיאה ומשמחת, אבל זמנית - עד לפעם הבאה... אולי.

כמו שכבר אמרו גדולים וטובים ממני – Sic Transit Gloria Mundi

נכתב על ידי , 29/6/2008 13:53   בקטגוריות אישי, בלוגוספירה, אינטרנט  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-2/7/2008 11:42




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)