לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

צו איסור פרסום הוסר


כל תקופת הבגרויות בתי אסרה עליי לכתוב עליה ועל הבחינות שהיא עושה. הפוסט שכתבתי על המגן נכתב במחתרת. ללא הסבר קיבלתי פתאום אישור כן לכתוב על הנושא. אני מנצלת את ההזדמנות שצו איסור הפרסום הוסר כדי לכתוב פוסט מיד, לפני שהיא תשנה את דעתה.

בתור התחלה אני חייבת ללכת כמה שבועות אחורה, ליום שבו הייתה לה בחינת בגרות בתיאטרון. בלי להיכנס ליותר מדי פרטים, בכיתה י"א חייבים להציג מונולוג או דיאלוג לפני קהל ובוחנת של משרד החינוך. בתי בחרה דיאלוג מתוך אחת המחזות של חנוך לוין.  

מה אני אגיד לכם, ישבנו בקהל והתמוגגנו. היא הייתה פשוט נהדרת. בלי פחד קהל, מלאת ביטחון עצמי, היא שיחקה בצורה מדהימה. כאשר היא עלתה על הבמה אפילו לא זיהינו אותה, כי היא נכנסה כל כך טוב לתפקיד. אתם בטח תגידו שאני לא אובייקטיבית, נכון, אני באמת לא אובייקטיבית, אבל הבוחנת ממשרד החינוך כן. היום בתי קיבלה את הציון שלה – היא קיבלה 100!

ממש רגעי נחת, היא הרוויחה את הציון ביושר. כמה מאמצים השקיעו בדיאלוג הזה, יותר מאשר בכל הבחינות האחרות ביחד.

נשארו עוד 2 בחינות לשנה הזאת ואז, החופש מתחיל.

נכתב על ידי , 30/6/2008 21:47   בקטגוריות לימודים, מתבגרים, בית ספר, בגרויות  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-4/7/2008 11:13




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)