לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

שוטרים מעצבנים


אתמול בני קיבל רפורט בפעם הראשונה בחיים שלו. ממש מעצבן. הוא לא נסע במהירות מופרזת, לא עבר ברמזור אדום, לא חנה במקום אסור ולא התעלם מתמרור עצור. הוא לא עשה שום דבר מסוכן.

הוא נסע במסלול של תחבורה ציבורית בלבד, ברחוב קטן, שצד אחד ממנו נהפך לא מזמן למסלול לתחבורה ציבורית בלבד, מאמצע הרחוב.

 

בני לא היה היחיד שקיבל דו"ח. השינוי הזה כל כך טרי וכל כך לא ברור ולא הגיוני שהמון נהגים נופלים שם בפח. השוטרים פשוט עומדים שם ודופקים קופה.

 

גם השוטרים מודעים לכך, לכן הם עומדים שם. נכון שזה מרגיז?

יש עוד כמה מקומות כאלה בירושלים, לא מסוכנים, אבל מכשילים. גם לי נתנו ככה דוח בעבר.

בכל מקום כזה אתה שואל את עצמך למה ריבונו של עולם הם עומדים שם.

 

למשטרה אין מספיק כוח אדם, אז לבזבז אותם על משימות כאלה?

אני כבר לא שואלת איפה הם כאשר יש פיגועים.

אבל, אני כן שואלת למה בתור שוטרי תנועה הם לא עומדים במקומות הבאמת מסוכנים כדי להלחם נגד תאונות הדרכים. הסטטיסטיקה של הרוגים ופצועים בתאונות דרכים היא מזעזעת.

 

תשדירי שירות יפים ברדיו, יש, אבל כאשר אני נוהגת בכבישים ורואה כל כך הרבה אנשים הנוהגים בצורה מסוכנת, אין אף שוטר בסביבה.

 

אני בטוחה שיש שוטרים מסורים, שמסכנים את חייהם לטובת הציבור, אבל הסוג השני נותן שם רע לכל המשטרה. אני גם שואלת את עצמי אם הם פועלים על דעת עצמם, או שיש הוראות מגבוה. מישהו יודע?

 

הסיפור הזה מזכיר לי בדיחה, קצת גסה, (הרי הוזהרתם) שאני חייבת לספר לכבוד השוטרים המניאקים.

 

אישה נוסעת בכביש במהירות מופרזת ושוטר עוצר אותה כדי לתת לה דו"ח.

הנהגת מתחננת בפני השוטר שיוותר לה על הדו"ח. בסוף הוא מסכים בתנאי שהיא תענה נכון על אחת משלוש שאלות. היא מסכימה והשוטר מתחיל עם השאלה הראשונה:

 

השוטר: את נוסעת בלילה בכביש ורואה מולך 2 אורות, מה זה?

הנהגת: מכונית.

השוטר: נכון, אבל איזה מכונית? פג'ו? פורד? סוברו?

הנהגת: אני לא יודעת.

 

השוטר: חבל, אז נעבור לשאלה השנייה.

את נוסעת בלילה בכביש ורואה מולך אור אחד, מה זה?

הנהגת: אופנוע

השוטר: נכון, אבל איזה אופנוע? סוזוקי? הונדה? ימאהה?

הנהגת: אני לא יודעת.

 

השוטר: חבל, אז נעבור לשאלה השלישית.

את נוסעת בלילה בכביש ורואה מולך 2 אורות גדולים,  מה זה?

הנהגת: משאית

השוטר: נכון, אבל איזה משאית? איסוזו? מק? דאף?

הנהגת: אני לא יודעת.

 

השוטר: חבל, לא ענית על אף שאלה אז אני חייב לתת לך דו"ח.

הנהגת: בסדר, אבל האם תסכים לענות קודם על שאלה שלי?

השוטר: כן

הנהגת: אתה עוצר מכונית בלילה בכביש ובפנים יש אישה לבושה בצורה פרובוקטיבית, מאופרת בצורה מאד כבדה, וכו', מה אתה רואה?

השוטר: זונה

הנהגת: נכון, אבל איזה זונה? אימא שלך! סבתא שלך! דודה שלך!

 

סעו בזהירות, ואל תתנו לשוטרים עילה לתת לכם דו"ח.   

נכתב על ידי , 4/7/2008 15:52   בקטגוריות מתבגרים, נהיגה, משטרה, תאונות דרכים, שחרור קיטור  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-7/7/2008 20:31




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)