לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

שינה חלומות ומתים


אתמול הלכתי לנוח בשעה 7 בערב, כי חזרתי מאד עייפה מהעבודה, ו...התעוררתי בשעה 7:30 בבוקר.

כנראה שהייתי ממש זקוקה לשינה הזאת.

 

חלמתי על אמא שלי. אמי ז"ל נפטרה לפני 17 שנה והיא חסרה לי כמו בשנה הראשונה.

אני לא מרבה לחלום עליה.

אני בדרך כלל גם לא זוכרת את החלומות שלי.

החלום הזה היה מאד בהיר וזכרתי אותו גם כאשר התעוררתי.

בחלום היא כבר הייתה חולה וצנומה והתעוררתי בוכה.

 

מישהו מכם יודע לפענח חלומות?

האם היא באה להזהיר אותי ממשהו?

או לתמוך בי ולהזכיר לי שלמרות שהיא נפטרה, היא עוד שומרת עליי?

 

בחיפוש באינטרנט הגעתי לכמה אתרים אודות פשר חלומות, כמו האתר הזה:http://www.dreams.co.il/

גם מצאתי כמה ספרים בנושא.

למשל "המילון הענק של פשר החלומות" שנכתב על יד אילי גולדברג ובשמת אדמון

ו "לקסיקון פירוש החלומות" מאת ג'רלד שנוולף

 

סיפרו לי שחלום כזה אומר שאמי באה להזכיר לי לבקר את הקבר שלה.

 

אני בדרך כלל הולכת לבית הקברות ביום הפטירה ובימים בהם כל עם ישראל נוהג לבקר את מתיו.

אני גם משתדלת ללכת ביום ההולדת שלה ולפעמים גם ביום הנישואים.

אומרים שזה לא טוב ללכת יותר מיד לבית הקברות.

אני לא יודעת למה. אני לא מפחדת מהמתים, למרות שלא הייתי רוצה לבלות לילה בבית קברות.

כנראה שקראתי יותר מדי סיפורים של בשביס זינגר.

נכתב על ידי , 29/7/2008 21:57   בקטגוריות אישי, אמא, חלומות  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-4/8/2008 10:10




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)