לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

די עם הדואר זבל



 כל פעם שנדמה לי שמצאו דרכים להתמודד עם כמות דואר הזבל האסטרונומי שמסתובב ברשת אני נתקפת מחדש במבול של דואר זבל ששום פילטר לא יכול לעצור.

 

חקיקה לא עוזרת, איום של סנקציות נגד המזבלים לא עוזר, פילטרים לא עוזרים, תוכנות למניעה לא עוזרות. כל הדרכים להילחם נגד הדואר זבל לא עוזרים.

 

נדמה לי שיש לי יותר עזרים ותוכנות במחשב נגד ספאם ופישינג מאשר בגדים בארון.

כל פעם שמדווחים על כלי חדש לעצירת דואר זבל אני מתקינה אותו במחשב.

כל זה כמובן בנוסף לתוכנות לעצירת דואר זבל המופעלים על ידי ספק האינטרנט ושרתי הדואר האלקטרוניים השונים. אי אפשר לסמוך במאה אחוז על שום מסנן אוטומאטי. יש לי כמה חשבונות דוא"ל, אצל ספקים שונים, ובכולם יש בעיות.

 

בדוא"ל של העבודה יש מסנן מעניין. למרות שאני מודיעה בצורה מפורשת שאינני מעוניינת במיילים של חברה שמשווקת תרופות בזול (אתם בוודאי יודעים על איזה תרופות מדובר), יום אחד המסנן עוצר את המיילים האלה ולמחרת הוא ייתן להם לעבור.

מה? יש לו אמנזיה? הוא לא זוכר מה שאמרתי לו יום קודם?

מספיק התופעה הזאת עם בני אדם, אני ממש לא צריכה התנהגות כזאת גם עם המחשב!

 

יש גם מסנן עם שמיעה סלקטיבית. הוא שומע רק מה שמתחשק לו. את הדואר שאני אומרת לו לעצור הוא נותן לעבור, את הדואר שאני אומרת שאני רוצה, הוא עוצר.

יותר מזה, נדמה לי שלפעמים הוא שומע "כן" ולפעמים הוא שומע "לא" לגבי אותו שולח.

אחרת איך אפשר להסביר את התופעה של מסנן שמעביר באופן קבוע דואר משולח שאישרתי לתיבת "דואר נכנס" ופתאום יום אחד מחליט, על דעת עצמו, לזרוק מכתב של אותו שולח לזבל.

 

התופעה הזאת מחייבת אותי לבדוק כל דבר שעובר אוטומטית לדואר זבל בארבע עיניים, כי תמיד אני מוצאת שם איזה מייל חשוב שמשום מה התוכנה החליטה לזרוק לזבל.

קצת מפחיד הגולם הזה שמתחיל לחשוב בצורה עצמאית, מי יודע איפה זה יסתיים.

 

עוד יותר מעצבנים אותי הפרסומות שנשלחות במייל עם למטה משפט התנצלות שאם המייל הזה הגיע בטעות הם מתנצלים וכמובן מיד יסירו אותנו מרשימת הדיוור אם רק נשלח להם מייל להסרה.

בטח, אשרי המאמין.

 

או שהמייל להסרה לא עובד ומגיעים לדף שלא קיים. או שמגיעים לדף עם הודעה מנומסת שתוך כמה ימי עבודה יסירו אותנו מהרשימה והמיילים ממשיכים להגיע. או שהמייל נשלח ותוך שניות מתקבלת הודעה חוזרת שאין כתבות דוא"ל כזאת ולכן המייל הולך לטייל בסייברספייס ודואר הזבל ממשיך להגיע.

 

מה יהיה תגידו לי?!

נכתב על ידי , 12/9/2008 10:16   בקטגוריות מחשבים, אינטרנט, שחרור קיטור, דואר אלקטרוני  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-16/9/2008 21:29




Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)