לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תופעות לוואי של נגר גרוע


במסגרת השיפוץ הקבלן הביא את הנגר שלו כדי לבנות ארונות מטבח.

אנחנו הוספנו ארונות ועליהם שילמנו בנפרד.

 

מדובר בנגר ערבי שקשה לי לתקשר איתו בגלל בעיות שפה.

לפחות כך חשבתי, אבל נראה לי היום שקשה לתקשר איתו יותר בגלל הבדלי מנטליות.

 

כל דבר שמבקשים ממנו הוא אומר "כן", אבל לא עושה.

או שהוא לא עושה בכלל, או שהוא עושה גרוע, כי הוא לא יודע איך.

הוא לא עומד בזמנים. אומר שהוא בדרך ולא מגיע.

אני לוקחת חופש מהעבודה, כי הוא אומר שהוא בא, והוא לא בא.

 

כאשר אני אומרת לו שזה לא בסדר, הוא אומר לי "בסדר, אני רוצה שתהיי מרוצה", אבל ממשיך בשלו.

 

אם מבקשים ממני לעשות משהו ואין לי זמן או אני לא יודעת איך לעשות אותו, אני אגיד שאין לי זמן או שאני לא יודעת איך לעשות אותו. אני לא אתחייב לדברים שאני לא יכולה לקיים ובדרך גם אגרום צער רב לאחרים.

 

מעל הכל ובעיקר,הנגר הזה פשוט בעל מקצוע גרוע.

 

לעצמו הוא מאד חכם. כדי לתפוס את ההזמנה הוא מהר מאד בנה את הארונות, בלי הדלתות והפרזול, והרכיב אותם. אחר כך הוא ייבש אותנו לכמה חודשים טובים. עד היום המטבח לא גמור ואנחנו עוברים בע"ה ביום א' לשם.

 

האדריכל פנים שלנו תכנן את המטבח ומסרנו לנגר את התרשים והוא חתם עליו.

בפועל הוא עשה מה שהוא רצה. רק עכשיו, אחרי שהוא הרכיב את הדלתות והפרזול, שמנו לב שהוא לא בנה לפי התרשים.

 

אני כבר לא מדברת על זה שהארונות עקומים, שהגימור גרוע, שיש חתיכות פורמייקה שבורות, אלא על מידות שונות לגמרי וכיווני פתיחת דלתות שלא מאפשרים כמעט להשתמש בארונות עצמם.

 

בעקבות הפאשלות האלה מסתבר שהתנור שלנו, ישן וגדול, לא נכנס לגומחה ה"סטנדרטית" שהוא בנה. בתרשים היו מידות מדויקות שיתאימו לתנור שלנו, אבל הוא לא התייחס אליהן. כתוצאה מכך היינו חייבים לקנות תנור חדש. קנינו אותו שלשלום. אם מישהו רוצה טיפים, שיפנה אליי.

 

אנחנו גם זקוקים למקרר חדש ומזל שלא קנינו, כי המקרר שרצינו לקנות לא היה נכנס לנישה שהנגר השאיר פתוח בין הארונות בשביל המקרר. אני לא מדברת על רוחב, את זה בדקנו, אני מדברת על גובה! הוא בנה ארון מעל המקרר שלא מאפשר להכניס את המקרר בגלל שאין מספיק גובה.

מישהו היה חושב על דבר כזה?

 

הסאגה לא נגמרת רק במטבח. הזמנו אצלו, לפני שידענו עד כמה הוא גרוע, ארון עם מראה ל-2 חדרי אמבטיה. נתנו לו מידות מדויקות מודפסות. כמובן שהוא הכין אותם גדולים מדי והיה צריך להחזיר לו אותם לתיקון.

 

בעת ההרכבה בחדר אחד הארון נפל על הכיור ושבר אותו. אז עכשיו אין ארון וגם אין כיור.

בחדר השני הוא הרכיב את הארון במקום הלא נכון על הקיר, כך שאי אפשר לעבור בלי לקבל מכה.

הוא פירק אותו והרכיב אותו במקום הנכון, אבל עכשיו יש חורים בתוך החרסינה החדשה שאי אפשר לתקן.

 

בקיצור, עצבים והוצאות מיותרות. לא אנחנו בחרנו את הנגר, אלא הקבלן, כך שלא הייתה לנו ברירה. צודק מי שאומר שהיקר הוא בסופו של דבר הזול ביותר.

כל עבודות הנגרות הנוספות נעשה אצל הנגר שלנו האמין והטוב.

 

נכתב על ידי , 13/11/2009 07:23   בקטגוריות דיור, שחרור קיטור, שיפוץ הבית, שיפוצים, נגרים  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-2/12/2009 19:11
 



זהירות הבית מתפרק




אחת הקומדיות החביבות עליי משנות ה-80 היתה הסרט "The Money Pit" עם טום הנקס ושלי לונג.

זוג צעיר מפונה מדירתם במנהטן וקונה בית יפהפה במחיר מציאה. כמובן שיש לזה סיבה, שהם מגלים מהרגע שהם נכנסים לבית. הבית מתגלה כבית אימה, שמתפרק כולו וששיפוצו מחסל להם את חשבון הבנק.

 

 

שנים לא חשבתי על הסרט הזה, אבל עכשיו שאנחנו באמצע/סוף תהליך שיפוץ של דירה ישנה שקנינו נזכרתי בו שוב. התחלנו את התהליך לפני שנתיים וחצי, כאשר קנינו את הדירה. הדירות בירושלים כל כך יקרות שלא יכולנו לקנות משהו חדש באזורים איפה שרצינו לגור. לא חלמנו בחלומותינו  הגרועים ביותר שכל כך הרבה זמן אחרי הקנייה עוד נגור בדירה שכורה, כי השיפוץ של הדירה עוד לא הסתיים. כל פעם אומרים לנו עוד מעט. היינו כבר צריכים לעבור בסוף הקיץ, אבל העבודה לא נגמרה. סיוט!

 

קומבינציה של ביורוקרטיה (אישורי בנייה של העירייה) שכנים מהגיהינום, ששמו לנו רגליים איפה שרק יכלו ועיכבו את השיפוץ גם באלימות (שכן חסם את הגישה לבית כך שמערבל הבטון לא הצליח להגיע עד לדירה כדי לצקת את הגג), בעלי מקצוע בלתי מקצועיים ורשלניים (מעורך הדין עד אחרון בעלי המלאכה) גרמו למצב הזה.

כמובן שעל כולם קיבלנו המלצות, אלא מה? 

 

תקראו לזה חוסר מזל, תקראו לזה מה שאתם רוצים, התוצאה היא שאנחנו חייבים לעזוב את הדירה הנוכחית בעוד שבועיים מקסימום והדירה שלנו נראית כמו אתר בנייה. כל פעם שנראה שעומדים לסיים מתגלה ליקוי נוסף שמצריך הריסה של קירות, חרסינות, ריצוף, תיקוני טיח וצביעה מחדש.

 


 

אתמול למשל גילינו במקרה שהחשמלאי, שהתחיל את העבודה ונעלם, "שכח" לעשות חיבור חשמל לכיריים, למזגן, לטלויזיה ולמחשב. הוא בוודאי לא עבד לפי תכנית החשמל של האדריכל. כתוצאה מכך החשמלאי החדש הרס חצי קיר + ארונות מטבח כדי להוציא חשמל לכיריים.

 

 

אני הייתי מנסה לדחות את המעבר עוד קצת, אבל זיס טוען שאם לא נעבור לשם פיזית, גם במצב הנוכחי, לעולם לא יסיימו את העבודה. אני יודעת שאסור להישבר עכשיו, לפני הסיום, אבל אני לגמרי מיואשת ולא ישנה בלילות מרוב מחשבות ודאגות.

 

טוב, בפוסטים האחרונים שיתפתי אתכם בחלק מהקשיים והדאגות שיש לי עכשיו, תודה שאתם כאן לעודד אותי.

 

הגיע הזמן לעבור לפוסטים יותר אופטימיים או לפחות מקצועיים.

 

נכתב על ידי , 26/10/2009 21:13   בקטגוריות דיור, שחרור קיטור, שיפוצים, שיפוץ הבית  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-1/11/2009 21:31
 



Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)