לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חוויות מהנתיב המהיר


אם יום אחד ישאלו אותי אם השתתפתי פעם באירוע מכונן בתולדות מדינת ישראל אוכל לספר שנסעתי בנתיב המהיר לתל אביב יום אחרי שהוא נפתח לתנועה. (אולי יום אחד גם אזכה לנסוע ברכבת הקלה בירושלים, אבל לא הייתי עוצרת את נשימתי בציפייה לחוויה הזאת).

 

מכיוון שידעתי שעליי לנסוע לתל אביב היום נרשמתי בעוד מועד דרך האינטרנט כמנוי לנתיב המהיר. לא ידעתי אם אשתמש באופציה הזאת או לא, אבל כמו שאומרים בצופים "היה נכון". עד כמה שמרפי מאפשר, זה גם המוטו שלי. לכן חרשתי את האתר שלהם כדי לדעת איך זה עובד, עקבתי אחרי הפרסומים והכתבות בעיתונים וגם צפיתי בחדשות בטלוויזיה אתמול בערב כדי לראות מה יש להם להגיד על הנתיב המהיר.

 

בכתבות מצד אחד הראו כמה נהדר לנסוע בנתיב המהיר ולחסוך את העמידה המעצבנת בפקקים בשעות העומס של הבוקר, אבל בעיקר הדגישו את ההתמרמרות של הנהגים שלא נסעו בכביש המהיר. הציגו את הנתיב כמתנה לעשירים על חשבון הנהגים הפשוטים שאינם יכולים להרשות לעצמם לשלם עבור השימוש בנתיב המהיר. יש בטענה הזאת מן האמת, מכיוון שבמקום 3 מסלולים שעמדו לרשות כל הנהגים יש היום רק 2 נתיבים לכל עם ישראל ונתיב אחד מהיר למי שמוכן לשלם על השימוש בנתיב המהיר. אמנם מתוכנן להוסיף עוד מסלול ציבורי בעתיד, אבל כרגע הוא לא קיים.

 

מה שלא כל כך הדגישו בכתבות, בניגוד לאתר, אלה היתרונות של הנתיב המהיר. הכוונה לפן האקולוגי של הנתיב המהיר, על ידי עידוד השימוש בתחבורה ציבורית וקידום נסיעה של רכבים בתפוסה מלאה, שלא משלמים על השימוש בנתיב המהיר. בנוסף יש אופציה להחנות את הרכב הפרטי בחניון ענק ליד מחלף שפרירים ולנסוע במיניבוס למרכז תל-אביב או רמת גן, כל זה חינם אין כסף.

 

הייתי אמורה להיות בתל אביב בשעה 10 בבוקר ולפניכן להסיע את בתי לאזור כפר אדומים, כאשר רק הנסיעה הלוך וחזור לשם לוקח בבוקר כשעה וחצי בגלל הפקקים. יצאנו מירושלים בשעה 7:15 בבוקר ובשעה 9:45 היינו במרכז תל אביב.  

 

השתמשנו בשירות חנה וסע של הנתיב המהיר. השארנו את המכונית בחנייה סמוך למחלף שפירים ועלינו על ההסעה לתל-אביב, שרק חיכה לנוסעים. כמובן שהנהג נסע בנתיב המהיר ולכן הגיע במהירות לתל-אביב. השירות חינם, כולל הנסיעה בקטע של הנתיב המהיר עד לחניון.

 

יש במתחם מבנה המתנה, עם עגלת קפה של קפה ג'ו ועוד יותר חשוב לאנשים בגילנו – שירותים. המתחם עוד לא גמור ונראה בהרצה. עם כל זה, חשים את ההתרגשות של העובדים במקום וגם הנהגים של המיניבוסים מאד אדיבים.

 

ובכן, זאת הייתה חוויה נפלאה ומומלצת ביותר. הגענו מהר לרח' אבן גבירול, חסכנו זמן ודלק, נהיגה מעצבנת ועמידה בפקקים. לא היינו צריכים לדאוג למצוא חנייה במרכז תל אביב ובנוסף הרגשנו נהדר שתרמנו לשמירה על איכות הסביבה. גם בחזרה השתמשנו בשירותי ההסעה עד לחנייה. היינו לבד במיניבוס והרגשנו כמו מלכים בזכות השירות הנפלא.

 

כולי תקווה שאחרי שעם ישראל יגלה את יתרונות הנתיב המהיר ושירותיה, היחס לנוסעים לא ישתנה ולא יתחילו לגבות כספים על החנייה וההסעה.

 

נכתב על ידי , 10/1/2011 18:35   בקטגוריות הנתיב המהיר, אקטואליה, תל-אביב, נסיעות, נהיגה  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-14/1/2011 09:34
 



Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)