לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כולסטרול גבוה ומשקל יתר, נשמע מוכר?




 

קשה לחזור לכתוב אחרי היעדרות כל כך ממשוכת. כל כך הרבה דברים קרו בתקופה שלא כתבתי שאני לא יודעת מאיפה להתחיל. אולי עם בשורות טובות, את הקיטורים אשמור לפוסט אחר.

 

אז ככה, קודם כל אני שמחה לספר לכם שאני מרגישה הרבה יותר טוב בזכות מגוון של טיפולים, כדורים ודיאטה. אני ממשיכה עם הטיפולים במרפאת הכאב של קופת החולים והדיקור הסיני עוזר פלאים לכאבי הגב שלי.

 

הצטרפתי לקבוצת הרזיה וירדתי בינתיים 10 ק"ג סבבי. על השיטה אכתוב, אני מקווה, בפוסט אחר. אני מאד גאה בעצמי, זאת עבודה קשה לרזות בלי לעשות פעילות גופנית כמו שאר הקבוצה. האורתופד אסר עליי לצעוד, בגלל מצב הברך, ולכן את כל הקילוגרמים הורדתי בדיאטה נטו. אני מרגישה הרבה יותר טוב בלי המשקל העודף וכל המערכות בגוף אומרות לי תודה.

 

בנוסף השתתפתי בניסוי של חברת סולגאר להורדת רמת הכולסטרול בדם בעזרת המוצרים הטבעיים שלהם ולפי בדיקת הדם שעשיתי התוצאות ממש טובות. כבר שנים הכולסטרול שלי גבוה, מה שמאד לא בריא ללב. אני במאבק תמידי עם הרופא שלי, כי הוא רוצה שאקח סטטינים להורדת הכולסטרול, ואני לא רוצה בגלל תופעות הלוואי שלהם.

 

לכן כאשר מחברת סולגאר פנו אליי עם הצעה לנסות את המוצרים שלהם להורדת כולסטרול נעניתי בשמחה. יועצת של החברה, אישה מאד נחמדה, דיברה איתי ארוכות בטלפון כדי למצוא את השילוב המתאים ביותר של תוספי התזונה של סולגאר לבעיה הרפואית שלי.

 

הוחלט ללכת על שילוב של 3 סוגי תוספי מזון מתוך המבחר שיש להם.

 

 Herbal Detox: קומפלקס ייעודי על בסיס צמחי שנועד לסייע לטיהור הכבד והגוף מחומרים רעילים וכן לטפל בדלקות כבד ודרכי המרה ובהצטברות שומנים בכבד.

 

ליטרופּ: סולגאר- ליפוטרופיק להורדת כולסטרול

פורמולה הפועלת להפחתת רמות גבוהות של כולסטרול וטריגליצרידים בדם ולניקוי כלי הדם. הפורמולה מסייעת בטיהור הכבד מחומרים מזיקים.

 

פוליקוסנול: תוסף תזונה השומר על בריאות מערכת הלב וכלי הדם, הנותן מענה טבעי לטיפול בכולסטרול. התוסף מוריד את רמות הטריגליצרידים והכולסטרול הרע (LDL) ומעלה את הכולסטרול הטוב ((HDL.

 

בבדיקת הדם הקודמת שעשיתי לפני 3 חודשים הערכים של הכולסטרול הכללי ושל הכולסטרול הרע היו מאד גבוהים. את הכדורים של סולגאר התחלתי לקחת לפני בערך חודשיים וחזרתי על בדיקת הדם בשבוע שעבר. התוצאות היו מדהימות. הערכים של הכולסטרול הכללי והרע ירדו כמעט לרמה הנורמלית. מספרים כאלו לא ראיתי שנים, איזו הרגשה נפלאה!

 

אני שמחה שמצאתי תחליף טבעי לסטטינים ומתכוונת להמשיך לקחת את תוספי התזונה האלו, בתקווה קודם כל להגיע לרמה נורמלית של כולסטרול ואחר כך לשמור עליה כדי למנוע מחלות לב וכלי דם. 

נכתב על ידי , 27/8/2012 23:52   בקטגוריות בריאות, כאבים ומחלות, משקל, אופטימי, כולסטרול  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-9/9/2012 20:27
 



עדכונים בתמונות


העדכון הכי חשוב הוא שאני מרגישה ב"ה יותר טוב. אין לי מושג כמה הטיפולים השונים תורמים לריפוי ממש, אבל כרגע אני פשוט שמחה שאין לי כאבים חזקים ושאני כבר לא זקוקה לתרופות כדי לתפקד על בסיס יומיומי. מה שכן, אני צריכה מזכירה כדי לנהל את לו"ז הטיפולים, הבדיקות וביקורי הרופאים.

 

יש לי חבר חדש שעוזר לי ללכת, מקל הליכה שהיה פעם שייך לסבתא של ידיד שלנו. מדהים כמה ללכת עם 3 רגליים עוזר ליציבות ולביטחון בהליכה.

אני מרגישה כמו שילוב של גברת זקינה, שודד ים וצ'ארלי צ'אפלין. מה שכן, פתאום אני שמה לב כמה אנשים הולכים עם מקל הליכה או עם קב. לפניכן לא שמתי לב לכך. התופעה הזאת מאד מעניינית, כל עוד אתה לא במצב מסויים אתה לא שם לב איך שאחרים במצב הזה וברגע שאתה כן במצב מסויים פתאום נדמה לך שכל העולם עם אותה תופעה. כמו נשים בהריון למשל, אני בטוחה שכל האמהות כאן מבינות על מה אני מדברת.



יש לנו בבית חברה חדשה. יונה הדוגרת על ביצה על עדן החלון בחדר של הבן שלי. אין לי לב לגרש אותה, למרות שאני לא אוהבת את הלכלוך שיונים מביאים. אומרים גם שהם מביאים מחלות ובכל זאת אין לי לב לגרש אותה.









ו...הכי משמח, אתמול היה היום האחרון של שנת הלימודים. יופיייי!!!!

סיימתי ללמד את השיעור האחרון עם הקבוצה שאני הכי אוהבת וזכיתי לקבל מהם מחמאות ומילים חמות. כיף גדול סבבי

הם הביאו כיבוד לשיעור ואני גאה מאד לספר שלא אכלתי כלום, חוץ משזיף אחד קטן ומתוק.

מחיאות כפיים בבקשה. קריצה

 

שתהיה שבת שלווה ושקטה. אמן.

 

נכתב על ידי , 22/6/2012 10:00   בקטגוריות אני, בריאות, כאבים ומחלות, עבודה, תמונות, הוראה  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-25/6/2012 16:45
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 69




135,210
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)