לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איך את יודעת שעברת שלב בחיים?


קראתי את הפוסט "איך את יודעת שעברת שלב בחיים?" אצל ג'וליאנה והתחשק לי גם.

למרות הפרש הגיל בינינו (20 שנה), חלק מהסעיפים שלה נכונים גם לגביי, רק במינון שונה.

אז איך באמת את יודעת שעברת שלב בחיים?

 

1. כשהמרצות הבאות למכללה נראות לך צעירות משנה לשנה ואת טועה וחושבת שהן סטודנטיות.

2. כשאת מוזמנת שוב לחתונות של החברים שלך, הפעם לפרק ב' אחרי שהתאלמנו.

3. כשאת חושבת שהגיע הזמן לבדוק מה בדיוק כלול בביטוח הסיעודי שרכשת לפני שנים.

4. כשאת רוצה לראות את הילדים שלך נשואים עם ילדים משלהם. בקיצור, שיביאו כבר נכדים!

5. כשאת לא מסתכלת יותר על נעלי עקב והשיקול העיקרי בקניית נעליים הוא נוחות.

6. כשלא משנה אם מרזים או משמינים אין צורך לקנות בגדים חדשים, כי יש לך כבר את כל המידות בארון.

7. כשאת מנחשת נכון מי הרוצח בספרי מתח על ההתחלה.

8. כשאת מוותרת על הצגות קלאסיות כי ראית אותן כבר בגרסאות קודמות מוצלחות ואת לא רוצה לקלקל את הזכירון הטוב שלהן.

9. כשאת אומרת לעתים יותר ויותר קרובות "עכשיו אני מבינה את ההורים שלי..."

10. כש-60 לא נראה לך זקן כי את מתקרבת לגיל הזה ואת ממש לא מרגישה זקנה.

11. כשאת מתה לנסוע לחופשה בים המלח, שהפכה מהמקום הכי משעמם בעולם למקום הכי מרגיע בעולם.

12. כשאת מפנימה שאת האופי של אנשים אי אפשר לשנות ואת מפסיקה לנסות.

13. כשהמשפט "מה שאתם עוד לא למדתם אני כבר הספקתי לשכוח" הוא נכון, בעיקר החלק של השכחה.

14. כשאת לא סומכת על הזיכרון שלך ורושמת את הכול על פתק ואחר כך שוכחת איפה שמת את הפתק.

15. כשאת בוחרת בקולנוע את המקומות בפינצטה, כי אחרת את לא רואה ובעלך לא שומע.

 

זה מצחיק כמה שזה עצוב, נכון? אני מקווה שאצליח לשמור על חוש ההומור שלי, כי בלי הומור בטח לא אשרוד את השנים הבאות.

 

נכתב על ידי , 4/1/2013 00:15   בקטגוריות זיקנה, הומור, אני, הזדקנות, הרהורים ומחשבות  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-7/7/2013 17:57
 



הפולניות צודקות?


נראה לכם שיבוא יום שהילדים שלנו כבר לא יצטרכו אותנו?


אולי ביום שנהיה זקנים מדיי כדי לעזור להם? 

 

מצד אחד אני שמחה שהם זקוקים לנו ומרגישים שהם יכולים לפנות אלינו מתי שרוצים, כי הם יודעים שתמיד נהיה שם בשבילם.

בשביל זה יש הורים, נכון? על מי אפשר תמיד לסמוך אם לא על ההורים? אני בהחלט רוצה שילדיי ירגישו ככה כלפיי.

 

מצד שני נדמה לי שהם שוכחים שיש לנו חיים משלנו ושאנחנו לא יושבים בבית רגל על רגל ומחכים שרק יקראו לנו.

לפעמים אני מרגישה שפשוט אין לי כוח. אוף

 

כמה שאני מתבגרת אני גם שואלת את עצמי מה יקרה ביום שחו"ח התפקידים יתהפכו ואנחנו נזדקק לילדים כדי שיעזרו ויטפלו בנו.

מה יקרה אז? אני בטוחה שכל אחד חושב שהילדים שלו הכי טובים בעולם ואין להם ספק שהם יתנהגו למופת. כמובן שגם אני חושבת ככה.


אבל מה אני עושה עם האימרות הפולניות שעוברות לי בראש, דוגמא האימרה הידועה שגידלה זקן ארוך: "הורה אחד יכול לגדל עשרה ילדים, ועשרה ילדים לא יכולים לגדל הורה אחד"? 

 

בשורה התחתונה נראה לי שהמצב הראשון, שילדינו זקוקים לנו, הרבה יותר עדיף על המצב השני שאנחנו זקוקים להם.


אז אני מאחלת לעצמי בריאות, כוח וסבלנות עד 120 כדי שאמשיך להיות שם בשביל ילדיי.

 ו...אני כבר אנוח בקבר. סבבי

נכתב על ידי , 31/10/2012 18:53   בקטגוריות אמא, אני, הורות, ילדים, מתבגרים, הרהורים ומחשבות  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-12/11/2012 13:16
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 69




135,210
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)