לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תפילה לנהג ולנהגת


לכל הנהגים והנהגות,

 

החדשים והוותיקים

הצעירים והמבוגרים

המהירים והאיטיים

הפזיזים והזהירים

תנהגו באחריות ותשמרו על החיים בדרכים.

 

במשך כל השנה יש לנהוג בזהירות, אבל בחופש הגדול, כאשר ילדים מסתובבים בכבישים, יש לזכור כל רגע שחייהם תלויים בנהיגה שלכם.

אנא גלו אחריות.

 

למה אני כותבת את הפוסט הזה עכשיו? עוד מעט 3 שנים לתאונה של בתי  ושום דבר לא השתנה בכבישים.

 


 

 



נכתב על ידי , 6/7/2012 18:36   בקטגוריות תפילות, תאונות דרכים, נהיגה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-20/8/2013 11:02
 



שלום, מדברים מההוצאה לפועל


הסיפור הקפקאי הזה התחיל בשיחת טלפון של בני לאבא שלו:

 "אבא, אתה עבריין תנועה, חיפשו אותך מההוצאה לפועל של משטרת התנועה כי ביצעת עבירת תנועה ולא שילמת את הקנס". בעלי, הנהג הכי זהיר ושומר חוק בעולם, כמעט התעלף.

 

כאשר דיברנו עם הפקידה מההוצאה לפועל, הסתבר שמדובר בקנס שלא שולם מיולי 2009 (?!) על עמידה במקום שאין עצירה, ברחוב לא רחוק מהבית שלנו. לא עמדנו שם אף פעם, לא קיבלנו אף פעם דו"ח כזה, אבל הדבר הכי יפה הוא שמדובר ברכב שלא שייך לנו. ברגע שהיא אמרה לנו את מספר הרכב הודענו לה שאין לנו, ואף פעם לא היה לנו, רכב במספר כזה ואיך הם בכלל הגיעו אלינו. הפקידה כמובן התנערה מכל אחריות והפנתה אותנו לטלפון של משטרת התנועה, כדי לברר את הסיפור הלאה.

 

אתם יכולים לתאר לעצמכם שזה ממש לא הוסיף לנו בריאות הסיפור הזה, במיוחד שזה קרה ביום חמישי אחרי הצהריים והיינו צריכים לחכות עד יום ראשון כדי לטפל הלאה בצרה הזאת. בינתיים אנשים הלחיצו אותנו עם סיפורי הוצאה לפועל אלימים, עיקול רכוש וחשבון בנק, מה שלא תרם לשלוות הנפש שלנו, שבכל מקרה לא היה משהו.

 

ניסיתי לחפש דרך להודיע על הטעות לפני יום ראשון דרך אתר משטרת התנועה. פייר, יש להם אתר יפה ועדכני, עם חיבור לפייסבוק, טוויטר ויו-טיוב וגם אפשרות להוריד טפסים מהאתר של מרכז פניות נהגים ארצי. למדתי משהו, לא ידעתי שקיים אתר כזה, מה שרק מראה כמה אנחנו שומרי חוק.

 

רציתי למלא את הטופס "פניית נהג - בגין דוח תעבורה", אבל הפלא ופלא, לא ניתן למלא אותו בלי מספר הדו"ח, שלא היה לי, מכיוון שאף פעם לא קיבלנו אותו.


 

כמוכן יש לבחור מטרת הפניה מתוך רשימה מוכנה מראש. נמצאות שם הרבה אפשרויות, אבל על אפשרות שמטרת הפנייה היא "נשלח דו"ח לרכב שאף פעם לא היה בבעלותי" לא חשבו.


 

 

יום ראשון בבוקר הוקדש לטיפול בדו"ח. במשטרה אמרו לבעלי שהמכונית שייכת לחברת השכרת רכב ושהוא צריך להתקשר לחברה כדי לקבל מהם הוכחה שלא הוא שכר את הרכב. בשיחה עם חברת ההשכרה הסתבר שמישהו באותו שם שכר את הרכב, אבל הם מיד ראו לפי הפרטים האחרים שמדובר באדם אחר.

 

בשיחת וועידה בין בעלי, המשטרה וחברת ההשכרה הובהר סופית שמדובר באדם אחר. במשטרה אכן השתכנעו שמדובר בטעות, אבל לא היו מוכנים לשלוח לנו אישור שמדובר בטעות ושבעלי חף מפשע "מפאת צנעת הפרט". שמעתם תירוץ מעצבן כזה? האשמת שווא מותר, אבל לזכות, לא!

בטרטור נוסף, כדי לקבל אישור כזה עליו לגשת לתחנת המשטרה במרכז העיר, לבקש אישור בכתב ורק בעוד 45 – 60 ימים ישלחו לו את האישור המיוחל.

 

אז מה כן קרה? השוכר של הרכב קיבל דו"ח. במקום לתת אותו לחברת ההשכרה לתשלום או ליידע את חברת ההשכרה שהוא קיבל דו"ח, הנהג כתב מכתב למשטרה וחתם עם שמו בלבד, בלי פרטים נוספים. מכיוון שהוא לא שילם את הדו"ח זה הגיע בסופו של דבר להוצאה לפועל.

 

במקום לבדוק כמו שצריך, הרי למשטרה יש את כל האמצעים לדעת שמדובר ברכב שכור ולברר בעצמה מול החברה מי שכר אותו, בחרו לטרטר אזרח תמים על לא עוול בכפו.

 

עובדה שכאשר בעלי דיבר עם המשטרה הם אלה שאמרו לו שמדובר ברכב שכור. במקום לעשות עבודה יסודית, העבירו את הטיפול בדו"ח להוצאה לפועל. החלמאים שם חיפשו באופן אקראי בספר הטלפונים מישהו בשם של הנהג, הגר באזור. מצאו במקרה את בעלי והחליטו שהוא הנהג האשם בעבירה שלא שילם את הדו"ח והתקשרו אליו.

 

מה אנחנו, עולם שלישי! פשוט לא יאומן שבעידן המחשבים עוד קורים מקרים כאלה. אני שמחה שהאמת יצא לאור, (למרות שעד שלא יהיה אישור ביד שמדובר בטעות לא אהיה שקטה), אבל על עגמת הנפש והעצבים אף אחד לא יפצה אותנו.

 

היזהרו מטלפונים של ההוצאה לפועל. בפעם הבא שיתקשרו תבררו טוב טוב אם באמת אתם על הכוונת ולא מישהו אחר.

נכתב על ידי , 26/5/2011 20:34   בקטגוריות שחרור קיטור, ביקורת, תנועה, נהיגה, משטרה  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-2/6/2011 23:31
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)