לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בלוגולדת 6


היום לפני 6 שנים פתחתי את הבלוג הזה. התגובה שלי לבלוגי היום דומה לתגובה שלי לפני שבועיים לילד שחגג בר מצוה: "מזל טוב! וואוו, איך גדלת ואיך הזמן טס. אני זוכרת את הלידה שלך כאילו זה היה אתמול!" ככה בדיוק אני מרגישה כלפי הבלוג שלי.

 

השתתפתי בהשתלמות במרכז ההדרכה לספריות ואני זוכרת כאילו זה היה אתמול את הרגע בו יגאל חמיש, אחרי שנתן רקע תיאורטי קצר על בלוגים, אמר "ועכשיו תפתחו בלוג". ככה, פשוט ו...פתחתי.

מצד שני, בכל זאת עברו 6 שנים. הבלוג גדל, כתבתי על כל כך הרבה נושאים, יש כאן חתיכת היסטוריה.

 

יש דברים שנשארו אותו הדבר ויש דברים שהשתנו. אני כבר לא אותו אדם שהייתי כאשר התחלתי לכתוב כאן. כמו רבים בבלוגוספירה אני כותבת הרבה פחות מפעם, לא כי אין לי מה להגיד, בראש אני כותבת הרבה פוסטים, אלא כי יש לי פחות זמן פנוי. כמו אצל רבים המעט זמן שיש לי מתחלק בין יישומים חברתיים נוספים, כמו פייסבוק. לפחות אני עוד כותבת, לעומת בלוגרים אחרים שפרשו לגמרי מהבלוגוספירה.

 

דרך הבלוגים שקראתי למדתי הרבה. הודות לבלוג המעגל החברתי שלי גדל ולא רק במספרים. מגוון האנשים הנפלאים שהכרתי כאן רחב, בין אם מדובר בהשקפות עולם שונים, בגילים שונים ובתפוצה גיאוגרפית עולמית. בזה אני רואה את הברכה הגדולה של הבלוג ולכן אני עוד כותבת, קוראת ומגיבה, כי על עושר כזה אני לא מוכנה לוותר.

 

אז מה אני מאחלת לבלוג שלי לכבוד יום הולדתו השישי?

שאמצא יותר זמן לכתוב בו. שימשיך להתקיים ולצמוח באיכות ובכמות ושיכיר עוד הרבה אנשים טובים.

 

בשם בלוגי ובשמי אני מודה לכם על הסבלנות, על התגובות ועל התמיכה לאורך כל הדרך. הלוואי ונמשיך ככה עוד שנים רבות וטובות.

נכתב על ידי , 8/11/2012 20:36   בקטגוריות בלוגוספירה, ווב 2.0, יום הולדת לבלוג  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-4/12/2012 00:10
 



בלוגולדת 5


היום הבלוג שלי בן 5 ואני בעצמי לא מאמינה שאני כותבת כבר 5 שנים כאן. 5 שנים זה מספיק זמן כדי לראות מגמות, התפתחויות, דפוסים ושינויים ביחס שלי לבלוג וביחס של הציבור הרחב לבלוגוספירה.

 

זה לא סוד שפייסבוק ניצח את עולם הבלוגים. אנשים כותבים פחות, קוראים פחות ומגיבים פחות לפוסטים בבלוגים. גם אצלי זה ככה. אני ממשיכה להיות כאן, אבל הרבה פחות מקודם. את הזמן שפעם הקדשתי לבלוג אני מחלקת עכשיו בין הבלוג לבין פייסבוק, כאשר אני מודה שאני מקדישה יותר זמן לפייסבוק מאשר לכתיבה וקריאת בלוגים.

 

ההתפתחות הזאת היא ביחס ישיר לכמות החברים שמצטרפים לפייסבוק. פתחתי את החשבון שלי גם לפני 5 שנים, כאשר עוד לא היה ממשק עברי, כדי להיות בקשר עם משפחתי בחו"ל. אז לא ביליתי הרבה זמן בפייסבוק כי לא היו לי הרבה חברים שהשתמשו בפייסבוק. לאט לאט כמות החברים גדלה וגם הזמן שאני מבלה שם גדל.

 

מומחים בתחום כתבו הרבה על הנושא, כך שאני לא מתכוונת בכלל להיכנס לסיבות למה זה קרה וממשיך לקרות. אני כן יכולה להצביע על תופעה מעניינת והיא שהרבה מקוראי הבלוג שלי נהיו חברים שלי בפייסבוק וממשיכים גם שם את הפרגון והתמיכה שקיבלתי מהם כאן. חלקם מגיבים עכשיו רק בפייסבוק ועזבו לגמרי את הבלוג וחלקם ממשיכים להגיב כאן ושם.

 

פתחתי דף פייסבוק לספרייה שלי לפני חודשיים בערך ואני מודה לכל חבריי כאן שנכנסו לדף, עשו LIKE והגיבו. אני מאד מעריכה את הפידבק שלכם. אין ספק שזה כלי נהדר כדי לתקשר עם אנשים, להעביר מידע ולהישאר בקשר בלי הרבה מאמץ הודות לממשק הנוח של פייסבוק.

 

התחלתי את הגישושים שלי כאן לפני 5 שנים ומהר מאד מצאתי כאן אנשים נהדרים מכל המגזרים והסוגים, שלא הייתי פוגשת בחיים במקום אחר. מאנונימיות מוחלטת עברנו למיילים ומשם לפייסבוק, איפה שיכולתי לצרף פנים לשם של הבלוגר, ואפילו למפגשים אישיים. אין לי כוונות לעזוב את המקום החם הזה, גם אם אני מאיטה את קצב הכתיבה והקריאה ואני מקווה שגם אתם לא.

נכתב על ידי , 8/11/2011 21:11   בקטגוריות בלוגוספירה, יום הולדת לבלוג, פייסבוק  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-30/11/2011 09:50
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)