לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ים המלח - פוסט תמונות


לא רואים קשת בענן כל יום, כך שכאשר אני רואה אחת אני מתרגשת ושולפת את המצלמה. משום מה, בטח יש הסבר מדעי לכך, באיזור ים המלח יצא לי לראות יותר קשתות מאשר בכל מקום אחר בארץ. התמזל מזלי ובדרך בחזרה מהחופש ראינו שתי קשתות בהפרש של כמה קילומטרים וצילמתי אותן.

יש משהו מרהיב במשחק של אור וחושך על הרי מואב וים המלח ואני רק מצטערת שאין לי מצלמה יותר טובה כדי להעביר את גודל היופי של מה שראינו אתמול.

 


















כמובן שגם צילמתי את הציפורים שהשתתפו בארוחה שלנו בהפסקת התרעננות שעשינו בדרך.

 




האם אתם מצליחים לראות את הציפורים בין הענפים?
האם אתם מצליחים לראות את הציפורים בין הענפים?

נכתב על ידי , 17/2/2012 11:45   בקטגוריות חופשה, טיולים, ים המלח, תמונות  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-28/2/2012 18:43
 



מחשבות ליום הולדתי


אני כותבת את הפוסט הזה כאשר אני יושבת מול ים המלח, במקום הכי רגוע בארץ לדעתי. אומרים שזה בגלל המינרלים באוויר או משהו כזה, לא משנה מה הסיבה, העיקר התוצאה. זאת מתנת יום ההולדת של זיס לבוא לכאן, כי הוא יודע ששלווה ורוגע זה בדיוק מה שאני רוצה וצריכה עכשיו. לא הרפתקאות ולא טיולים, רק מנוחה, בלי מחשבות, מול הים הכחול ובצל ההרים המרשימים של האזור.

 

חבל שים המלח לא נכנס ל-7 פלאי תבל החדשים. אני הצבעתי בעדו, אבל כנראה שרק מי שמגיע לכאן יכול באמת להעריך כמה המקום הזה מיוחד. זה לא מרשים כמו הרבה מקומות אחרים שהוצעו, היופי של המקום מתגלה רק כאשר לומדים להכיר אותו מקרוב. מן צניעות טבעית כזאת, כמו המשאלות שלי. זה מביא אותי לחשוב עד כמה המשאלות שלי השתנו עם הזמן.

 

עם השנים למדתי להעריך את הדברים הפשוטים, שלכאורה נראו כל כך מובנים מאליהם כאשר הייתי צעירה. לכבוד יום הולדתי ה-57 אני מאחלת לכל משפחתי ולי קודם כל בריאות טובה. אין חוכמות, בלי בריאות אין ערך לכלום. צעירים שקוראים כאן לא באמת מבינים על מה אני מדברת. גם אני לא הבנתי, האמינו לי. כך דרכו של עולם, כל גיל עם המשאלות שלו וטוב שכך.

 

המשאלה הגדולה הנוספת שלי היא לרוות נחת מהילדים שלי. לראות אותם מסודרים, עם בני זוג שהם אוהבים ושאוהבים אותם והכי חשוב, שיהיו כבר הורים בעצמם. אני מוכנה לנכדים, להם יש עוד זמן, אבל לי מותר לחלום, נכון?

 

בשביל זה יש יום הולדת, כדי לשמוח, להתפנק ולחלום על כל הדברים הטובים שמקווים שעוד יקרו לנו.

נכתב על ידי , 14/12/2011 16:46   בקטגוריות אישי, אני, הרהורים ומחשבות, יום הולדת, ים המלח, משפחה, בריאות  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-21/12/2011 07:06
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)