לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

Tea for Two


אני אוהבת לשתות תה.

זה מרגיע אותי.

לילדים תה זה משקה ששותים כשחולים.

גם אני חשבתי ככה, פעם, כשהייתי קטנה, אבל עכשיו אני ממש אוהבת את המשקה הזה.

 

תה תמיד היה משקה פופולארי בכל העולם.

מייחסים לה סגולות רפואיות והיום יש מודעות גוברת להשפעה הטובה של התה על הבריאות.

 

טקסי הגשת תה יש באנגליה, סין, יפן, ועוד מקומות בעולם.

 

אני זוכרת את הסרטTea for Two  עם דוריס דיי ושיר הפתיחה המפורסם המהדהד לי עד היום בראש.

 

סרט "המסע הגדול" גם בסרטLa Grande Vadrouille  עם לואי דה פינס  ובורביל המנגינה כיכבה בסצנה הכי מצחיקה בסרט כאשר שני הגיבורים נפגשים בחמאם הטורקי ואמורים להזדהות על ידי שריקת המנגינה Tea for Two

 

הרבה זיכרונות ילדות שלי קשורות לתה.

במשפחתי שתו הרבה תה.

 

אני זוכרות את אבי יושב ליד השולחן ושותה תה בסוף הארוחה.

בשבת הוא היה טובל חתיכות שוקולד או עוגיות בתה על מנת לרכך אותן.

אני, הייתי קופצת על המציאה וגם טובלת את השוקולד שלי בתה שלו.

כל פעם הוא היה עושה את עצמו כועס ואומר (ביידיש) "תפסיקי לרחוץ את האצבעות שלך בתה שלי"

כל שבת אותו סיפור.

עד שגדלתי והתחלתי לשתות בעצמי תה.

אבל לשוקולד שטבלתי בתה שלי לא היה אותו טעם כמו לשוקולד שטבלתי בתה של אבי.

 

מעניין איך זיכרונות נוצרים. למה זיכרון אחד נשמר ואחר לא.

מעניין איזה זיכרונות אני מייצרת עכשיו אצל ילדיי.

נכתב על ידי , 30/11/2006 15:12   בקטגוריות משפחה, סרטים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-4/12/2006 09:04
 



תכנון זמן


 כל בוקר אותו סיפור. אותה ריצה מטורפת נגד השעון על מנת להספיק את הכל לפני שיוצאים מהבית.

אני ממהרת לעבודה ומנסה בו-זמנית להכין סנדוויצ'ים, להתלבש, לחפש את המפתחות, לשתות קפה, ולצעוק לבתי "תמהרי אנחנו יוצאים עוד כמה דקות מהבית"

 

כאשר נדמה לי שהספקתי את הכל אז הילדים נזכרים שהם צריכים דחוף:

 

כסף

אישור הורים ליציאה לטיול

ספר לימוד חדש שלא קניתי כי לא ידעתי שצריך לקנות אותו

בגד שעוד לא התייבש

שפיצים מספר 0.7 לעפרון שפיצים כאשר בבית יש רק שפיצים 0.5

כרטיסיה חדשה לאוטובוס

לבדוק באתר של "אגד" מתי יש אוטובוס ל...

להכנס למסנג'ר לברר אם היו שיעורי בית לאותו יום

להתקשר לחברה

לחפש את קופסת העדשות

לצרוב דיסק

לשלוח את המצגת שהכינו לאותו יום בדואר אלקטורני

לחפש את המפתח לבית

 

ואז... אני מאחרת לעבודה, הילדים מאחרים לבית הספר ואני עצבנית כל היום!

 

למה הם לא יכולים לסדר את העניינים שלהם בערב לפני שהולכים לישון?

 

למה הם צריכים להשאיר את הכל לרגע האחרון?

 

למה הם מאחרים לכל מקום?

 

למה הם לא יודעים לתכנן את הזמן שלהם?

 

 

 

נכתב על ידי , 28/11/2006 09:22   בקטגוריות משפחה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-30/11/2006 20:35
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)