לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

עצה טובה


יש לי חברה נהדרת, רבנית עם המון חכמת חיים שיודעת לתת ברכות משהו משהו, פשוט אמנות.

היא עושה את זה מכל הלב ואני מאמינה שיש כוח בברכות שלה. הברכות נשפכות בטבעיות רבה

והיא יודעת בדיוק מה להגיד. גם אם אני הייתי מתאמנת כל חיי לא הייתי מגיעה לקרסוליה.

 

היא החברה היחידה המברכת אותי ליום הולדתי בתאריך העברי שמתחיל הערב - י"ט בכסלו.

אני רגילה לחגוג בתאריך הלועזי וחוץ ממנה כולם מתייחסים לתאריך הלועזי כתאריך האמיתי של יום הולדתי.

 

החברה שלי חב"דניקית ולכן היא זוכרת היטב את התאריך. לפי מסורת חב"ד יש ליום הזה סגולות מיוחדות.

בי"ט בכסלו שנת תקנ"ט (1,798) שוחרר ממאסרו בכלא הרוסי רבי שניאור זלמן מלאדי, מייסד חסידות חב"ד.

מאז חוגגים חסידי חב"ד, ובעצם לא רק הם, בדיוק באותו תאריך את מה שמכונה 'חג הגאולה'.

 

הערב היא התקשרה לברך אותי ותוך כדי כך דיברנו על הילדים שלנו.

 

היא: את עוד מעירה כל כך הרבה הערות לילדייך על ההתנהלות וההתנהגות שלהם?

אני: כן, בטח.

היא: זה עוזר משהו?

אני: לא

היא: אז פשוט תפסיקי.

אני: מה???

היא: הם כבר יודעים כל מה שתגידי. את יודעת מתי הם אולי יקשיבו לך? כאשר תפסיקי להעיר!

 

ייתכן מאד שהיא צודקת, אשתדל להקשיב לה.

 

אם זה יעזור, אז קיבלתי ממנה את המתנה הכי יפה ליום הולדתי.

 


נכתב על ידי , 28/11/2007 23:06   בקטגוריות אישי, אמא, יום הולדת, מתבגרים, אהבה ויחסים  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-13/2/2008 10:46
 



חוק הספרייה הלאומית


 

"אני שמחה לבשר לכם שחוק הספרייה הלאומית תשס"ח עברה קריאה

שנייה ושלישית בכנסת.

הרבה אנשים היו שותפים למאמץ זה. אנו מקוים שהעברת החוק גם מציין התחלתו של תהליך בניית ספריה לאומית ראויה".

 

את ההודעה הזאת קיבלתי אתמול בערב במייל מפעילה בארגון של "עמותת הקוראים בבית הספרים הלאומי"  שאני חברה בה.

הארגון הוקם מתוך דאגה למצב העגום של הספרייה הלאומית במתכונתו הנוכחית. חברי הארגון גם

היו שותפים בוועדה שהוקמה על מנת לדון בחקיקת חוק הספרייה הלאומית.

 

אני מקווה שהחוק יאפשר לספרייה לאומית אמיתית לשמר את אוצרות התרבות של העם היהודי לפני שיהיה מאוחר מדי.

 

קישורים:  

בית הספרים הלאומי והאוניברסיטאי – ערך בויקיפדיה

 

מאמר רקע מאת אריה דיין לחוק ב – הארץOnline
חוק הספרייה הלאומית / הכינו את המדפים - לפני עגנון ועמיחי - ספר התקציב

11 שנים עברו מאז הציעה "קרן יד הנדיב" להקים בשביל מדינת ישראל ספרייה לאומית אמיתית. כעת אמורה מליאת הכנסת לאשר סוף סוף את החוק שיסדיר את הפעלתה. הסאגה המשפטית-פוליטית שליוותה את הפרשה כמעט גרמה לישראל להחמיץ הזדמנות בלתי חוזרת לעשות משהו לשימור תרבותה

 

מאמר מאת שירי לב-ארי  ב- הארץ Online

ארכיוני ש"י עגנון וחיים גורי עוברים דירה

11 שנה לאחר שהוצעה תרומה להקמת ספרייה לאומית רשמית אישרה הכנסת חוק לפיו תחליף הספרייה החדשה את בית הספרים הלאומי, שנמצא במצב קשה.

 

מאמר מאת מרב יודילוביץ'  ב-ynet  

מדינת ישראל תקים ספרייה לאומית
אחרי 11 שנים של התדיינויות על הקמת הספרייה הלאומית עבר הערב בכנסת החוק שמעגן את מעמדו של המוסד שיחליף את בית הספרים הלאומי והאוניברסיטאי. "מדובר בחוק היסטורי עבור עם הספר", אומרים בכנסת.

 

נכתב על ידי , 27/11/2007 10:31   בקטגוריות ספרייה לאומית, ספריה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-28/11/2007 23:56
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)