לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

קצת גשם וכבר הפסקת חשמל


החורף הגיע היום לירושלים. 

לא סערה גדולה, גשם עם רוחות לא חזקות במיוחד, אבל זה הספיק לגרום להפסקת החשמל הראשונה של העונה.

ישבנו ליד המחשב, כל אחד בעיסוקיו ופתאום פוף אין חשמל. כל מכשירי החשמל וכל האורות כבו בבת אחת.

האמת זה די מבהיל כאשר זה קורה. זיס קם לחפש את הפנס ואני מצדי הדלקתי נרות שבת ביום ראשון. קריצה


אחרי שזיס מצא את הפנס, בעזרת האור הקטן של הסלולארי, יצאנו החוצה לראות אם הבעיה רק אצלנו או בעוד מקומות.

גילינו שהפסקת החשמל הייתה בכל הבניין שלנו וגם בבניין ממול. 

 

לזכותה של חברת החשמל ייאמר שהם הגיעו תוך דקות ספורות והתחילו לטפל בבעיה. 

במסגרת התיקון אחד הטכנאים הועלה לגובה עמוד החשמל המרכזי והתחיל לבדוק את קווי החשמל אחד אחד.

כל הזמן ירד גשם וזה היה מפחיד לראות את הטכנאי עושה את העבודה שלו.

אחרי שעה בערך הטכנאים של חברת החשמל תיקנו את התקלה והחשמל חזר לביתינו.


צילמתי כמה תמונות מהאירוע והנה הן, לא באיכות מי יודע מה, אבל מספיק כדי שתבינו מה היה שם.






 

שיהיה חורף טוב ובריא ושנה של גשמי ברכה.

נכתב על ידי , 11/11/2012 20:58   בקטגוריות גשם, מזג האוויר  
הקטע משוייך לנושא החם: הכן את עצמך לחורף
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-24/11/2012 21:20
 



בלוגולדת 6


היום לפני 6 שנים פתחתי את הבלוג הזה. התגובה שלי לבלוגי היום דומה לתגובה שלי לפני שבועיים לילד שחגג בר מצוה: "מזל טוב! וואוו, איך גדלת ואיך הזמן טס. אני זוכרת את הלידה שלך כאילו זה היה אתמול!" ככה בדיוק אני מרגישה כלפי הבלוג שלי.

 

השתתפתי בהשתלמות במרכז ההדרכה לספריות ואני זוכרת כאילו זה היה אתמול את הרגע בו יגאל חמיש, אחרי שנתן רקע תיאורטי קצר על בלוגים, אמר "ועכשיו תפתחו בלוג". ככה, פשוט ו...פתחתי.

מצד שני, בכל זאת עברו 6 שנים. הבלוג גדל, כתבתי על כל כך הרבה נושאים, יש כאן חתיכת היסטוריה.

 

יש דברים שנשארו אותו הדבר ויש דברים שהשתנו. אני כבר לא אותו אדם שהייתי כאשר התחלתי לכתוב כאן. כמו רבים בבלוגוספירה אני כותבת הרבה פחות מפעם, לא כי אין לי מה להגיד, בראש אני כותבת הרבה פוסטים, אלא כי יש לי פחות זמן פנוי. כמו אצל רבים המעט זמן שיש לי מתחלק בין יישומים חברתיים נוספים, כמו פייסבוק. לפחות אני עוד כותבת, לעומת בלוגרים אחרים שפרשו לגמרי מהבלוגוספירה.

 

דרך הבלוגים שקראתי למדתי הרבה. הודות לבלוג המעגל החברתי שלי גדל ולא רק במספרים. מגוון האנשים הנפלאים שהכרתי כאן רחב, בין אם מדובר בהשקפות עולם שונים, בגילים שונים ובתפוצה גיאוגרפית עולמית. בזה אני רואה את הברכה הגדולה של הבלוג ולכן אני עוד כותבת, קוראת ומגיבה, כי על עושר כזה אני לא מוכנה לוותר.

 

אז מה אני מאחלת לבלוג שלי לכבוד יום הולדתו השישי?

שאמצא יותר זמן לכתוב בו. שימשיך להתקיים ולצמוח באיכות ובכמות ושיכיר עוד הרבה אנשים טובים.

 

בשם בלוגי ובשמי אני מודה לכם על הסבלנות, על התגובות ועל התמיכה לאורך כל הדרך. הלוואי ונמשיך ככה עוד שנים רבות וטובות.

נכתב על ידי , 8/11/2012 20:36   בקטגוריות בלוגוספירה, ווב 2.0, יום הולדת לבלוג  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-4/12/2012 00:10
 





Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)