לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

אנשים מתחלקים לשני סוגים


אנחנו אוהבים לסווג אנשים לקטגוריות. כנראה שזה עוזר לנו לעשות סדר, לא רק בחפצים, אלא גם בבני אדם. אני לא מדברת על אבחונים מדעיים או סיווגים פסיכולוגיים מסובכים, אלא על הסיווג הפשוט ביותר, שלדעתי הוא גם הנפוץ ביותר, הוא הסיווג ל-2.

 

אני מתכוונת לחלוקה של כלל האנושות להפכים: אנשי לילה או אנשי בוקר, אנשים שאוהבים קור ואנשים שאוהבים חום, אנשים שמתעצבנים מהר ואנשים רגועים ששום דבר לא מוציא אותם משלוותם, אנשים רעים ואנשים טובים וכו'

 

נראה לי שגיליתי חלוקה חדשה והיא מתייחסת לאנשים שמגיבים לפוסטים. אחרי כמה שנים בבלוגוספירה הגעתי למסקנה שהם מתחלקים לאלה שקודם כל קוראים את כל התגובות שקדמו להם ורק אחר כך כותבים את התגובה שלהם, לבין אלה שמיד כותבים את התגובה שלהם, בלי להסתכל על התגובות הקודמות.

כמובן שהחלוקה הזאת לא עובדת אם אתם המגיבים הראשונים .

 

מעניין אם יש לחלוקה הזאת גם קשר מגדרי. אני שייכת לקטגוריה הראשונה, קוראת את התגובות לפניי ורק אז כותבת תגובה משלי.

 

מה אתכם?

נכתב על ידי , 24/8/2010 07:29   בקטגוריות בלוגוספירה, אינטרנט, ווב 2.0, הומור  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-15/9/2010 13:10
 



חופשה מרוכזת


שאלה: מה עושים בחופשה מרוכזת?

תשובה: עובדים קשה בבית.

 

מקום עבודתי סגר את שעריו לשבוע ימים, מה שנקרא "חופשה מרוכזת". אני יודעת שזה מקובל בהרבה מקומות, אבל יש משהו מעצבן בחופשה הכפויה הזאת באמצע אוגוסט. כאשר ילדיי היו קטנים זה היה מאד נוח, אבל עכשיו, שאין לי כבר ילדים קטנים בבית, אין לי שום סיבה להיות בחופש בחודש הזה.

 

בעונה הבוערת הזאת, הכל, אבל הכל, יקר מאד - רצח. למה לי לשלם פי כמה על טיסה או בית מלון כאשר אין לי את האילוץ של ילדים בחופשה מבית ספר? מילא לשלם, אבל גם עמוס נורא, רועש, תורים לכל מקום ושירות גרוע. איזה כיף זה, גם לשלם הרבה וגם לסבול. ממש לא בשבילי.

 

אז מה נשאר? להישאר בבית ולטפל במיליון הדברים הדורשים טיפול. האמת? גם זה דורש זמן והדברים צריכים להיעשות, "ביי הוק אור ביי קרוק". הודות לחופשה המרוכזת גם תורם הגיע.

 

אז מה עשיתי עד עכשיו?

 

תלינו וילונות, תמונות ומזוזות.

החלפתי את המיקום של כמה עציצים חצי מתים בתקווה ש"משנה מקום משנה מזל".

סידרתי ניירת – סידרתי ניירת ועוד סידרתי ניירת.

בדקתי חשבונות וגיליתי שכבר חצי שנה הבנק מחייב אותי על כרטיס אשראי שאין לי.

קבעתי תור לשיננית ולחצתי על זיס לעשות בדיקות דם ולגשת לרופאים שהוא צריך.

עשיתי פסח וזרקתי קלטות ישנות שאני שומרת כבר 40 שנה. (זה ממש כואב, האמינו לי, כמעט הוצאתי אותן בחזרה מהזבל).

ניקינו, הזזנו ספרים מפה לשם (כאילו שזה עושה יותר מקום)

ניסינו עם 4 ידי הזהב שלנו להתקין מוט לוילון אמבטיה והצלחנו בכשרון רב להרוס אותו. (למה לא ספרו לנו שהקפיץ במוט הוא חלק חיוני ולא כדאי לחתוך אותו כדי לקצר את המוט)

 

ביום ראשון נסענו עם הבת שלנו למכללת הדסה נעורים, ליד מושב בית ינאי, שם היא מתנדבת כמדריכה במחנה קיץ לנכים. היא נהגת חדשה וזאת הייתה הזדמנות פז לתת לה לנהוג כל הדרך. היא עוד זקוקה לנהג מלווה ובימים רגילים קשה לנו למצוא מספיק זמן ללוות אותה ולאפשר לה לצבור מספיק ניסיון בנהיגה.

 

ניצלנו את ההזדמנות להחזיר לאיקיאה בנתניה מדפים שלא התאימו למידות של הקיר, ששכבו אצלנו כבר יותר מחודשיים. עד עכשיו לא מצאנו זמן לנסוע לשם כדי להחזיר אותם. לזכותם ייאמר שהחזירו לנו את הכסף בלי שום בעיה. כל הכבוד להם, שירבו עסקים כאלה בישראל!

כמובן שהסתובבנו בחנות וקנינו עוד כמה פריטים שהיו חסרים לנו בבית.

 

ביום שני עשינו קניות של דברים קטנים שאת קנייתם דחינו כבר הרבה זמן. חשבנו שהכי פשוט יהיה לקנות את הכל בקניון מלחה. טעינו! כל העולם וילדיו נמצא בקניון מלחה. עשינו את אותו הדבר לפני אי אילו שנים עם ילדינו, איך שכחנו כל כך מהר? סניליות מתקדמת כנראה.

 

ברחנו משם מהר לשוק מחנה יהודה. שם הצלחנו סוף סוף לסדר את ה-GPS שקנינו בדצמבר שנה שעברה ושעוד לא הפעלנו כי לא הצלחנו להכניס את כרטיס הזכרון למכשיר. גאונים, אנחנו פשוט גאונים, היה צריך לדחוף אותו פנימה ולא לצפות שהכרטיס יחליק פנימה מעצמו . זה לא אומר שאנחנו יודעים איך להפעיל את ה-GPS (זה ייקח עוד שנה, אולי), זה רק אומר שעכשיו הוא נדלק.

 

ביום שלישי התחלנו לעשות מחקר שוק לקניית מקרר חדש. לכתוב דוקטוראט נראה לי יותר קל מלקנות היום מכשירי חשמל חדשים, בגלל המבחר הגדול והמורכבות של המכשירים עצמם.

 

פעם החיים היו פשוטים, היה אמקור והיה תדיראן. קנינו אמקור והמקרר משרת אותנו יפה כבר 25 שנה. עשינו קילומטראג' מכובד ביחד וקשה לי להיפרד ממנו, למרות שכולם מזהירים אותי שדווקא בערב חג הוא ישווק חיים ומה אעשה אז!

 

מה ששכנע אותי בסופו של דבר בצורך במקרר חדש זה הגב שלי וחשבון החשמל. המקררים הישנים זוללי קילוואטים ולא ידידותיים לסביבה ולכיס. אשר לגב שלי, נמאס לי לבקש מכולם להוציא לי מלפפון מהמקרר, כי קשה לי להתכופף למגירת הירקות. אחרי הרבה התלבטויות קנינו מקרר סמסונג בצבע טיטניום דגם RL 67BS וקיבלנו אותו היום.

 

את המקרר הישן פרסמתי באתר אגורה ובאותו יום קיבלתי 5 טלפונים של אנשים שרוצים אותו. אולי זה יישמע מוזר, אבל הוקל לי לדעת שהמקרר הישן ייתרם לאנשים שזקוקים לו ולא ייזרק בערימת גרוטאות מתכת שאף אחד כבר לא רוצה.

 

המשך יבוא, (הפוסט הזה ארוך מדי גם ככה) שלא תחשבו שזה כל מה שעשיתי.

נכתב על ידי , 19/8/2010 19:55   בקטגוריות עבודה, חופשה, אישי, דיור  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-29/8/2010 18:19
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 69




135,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)