לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא של מתבגרים


חיים על רכבת הרים בתור אמא ל-2 מתבגרים וספרנית שעובדת בעיקר עם מחשבים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

לאן נעלמתי?


למי ששאל את עצמו לאן נלעמתי ולמה לא הגבתי לפוסטים ולתגובות לפוסטים שלי, תודה על הדאגה, אני בסדר גמור ב"ה.

הייתי בחופשה בכנרת וחזרתי מאוחר אתמול בלילה.

הייתי מנותקת מהמחשב במשך הימים האלה ואני שמחה לבשר שהחזקתי מעמד ואפילו בלי קושי.

 

היה נפלא, ממש הייתי זקוקה למנוחה.

 

מקווה להתעדכן בשבוע הבא, אבל לא מבטיחה שאוכל לקרוא ולהגיב לכל הפוסטים שפספסתי.

אנא סלחו לי מראש.

 

צופה, הייתי אתמול בטבעון אצל גיסתי וחשבתי עלייך.

 

שבת שלום לכולם.

נכתב על ידי , 30/7/2010 17:59  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-2/8/2010 22:57
 



כמה רגעים פולניים


רגע ראשון:

זיס ואני נסענו לתל אביב היום דרך כביש 443. באיזה שהוא רגע (בזמן שנהגתי בכיף קצת מעל המהירות המותרת) זיס שאל אותי אם סידרו את הכביש, כי לא היו פקקים בצומת שילת. באימפולסיביות עניתי לו "אל תפתח פה לשטן" ו...שנייה אחרי זה נתקענו בפקק.

ובכן, מה אתם חושבים שאמרתי?

"אמרתי לך לא לפתוח פה לשטן! רק אמרת שאין פקקים והנה אנחנו תקועים בפקק".

 

רגע שני:

אחרי שחזרנו מתל אביב נסענו לקניון מלחה עם הבת שלנו לקנות לה בגדים. (נגמרו שלושת השבועות, אפשר לחגוג על מכירות סוף העונה). אחרי שעה עשינו הפסקה בבית קפה כדי לשתות ולאכול משהו. בסוף הארוחה בתי (בת ה-19) קמה כדי ללכת לשירותים. אינסטינקטיבית אמרתי לה "תיזהרי בשירותים ואל תשכחי לשתוף את הידיים עם מים וסבון".

התשובה שלה הייתה לגלגל את העיניים לשמיים ולהגיד בטון סובל "אני יודעת!!"

 

רגע שלישי:

בקניון עשינו קניות גם בסופרפארם ובקופה ישבה קופאית בהריון. דיברנו תוך כדי שהיא עשתה לנו חשבון והיא צחקה על משהו שלא מתפקד אצלה כל כך טוב בגלל היותה בהריון. בלי לחשוב שנייה אמרתי לה בצחוק "חכי שהתינוק ייולד, תראי מה יהיה אז". (אני בדרך כלל לא אומרת דברים כאלה לנשים בהריון, האמינו לי).

בתי מיד קפצה ואמרה לקופאית "אל תתרגשי, היא פשוט פולנייה!"

 

וכל זה ביממה אחת. אני ממש חייבת גמילה. 

 

נכתב על ידי , 22/7/2010 20:42   בקטגוריות אמא, אני, ילדים, משפחה, סיפורים מהחיים, פולניות  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-31/7/2010 21:45
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 69




135,210
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביילע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביילע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)