לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just wanna be FREE


Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2009


המון זמן שלא עדכנתי במשהו מעניין...

כבר יש לי חצי שנה עם אותו חבר

שאני מאוד אוהבת

עליות וירידות

כל הזמן היחסים משתנים

רחוקים וקרובים

לפעמים אני תוהה אוליי מגיע לי יותר

ואז אני חושבת איך אני יחייה בלעדיו

כאילו אני וויתרתי על הכל בשבילו

על החיים, על חברים, על הכל פשוט הכל

אבל הוא לא ויתר על כלום בשבילי

עדיין שיגרת היומיום ; לימודים כדורגל אני וחברים.

פשוט הוסיף אותי באמצע

זה לא שאני מרגישה שהוא מסב להם תשומת לב מרובה ממני

אבל הוא יכול לוותר על ערב איתי בשביל להנות עם חברים כשאני יושבת בבית כמו סתומה ולא עושה כלום..

בכלל גם החיים שלי נורא מסובכים בזמן האחרון

יש לי בגרויות שלא הולכות לי כ"כ טוב

אני חייבת למצוא עבודה כי אני יושבת הרבה בבית ולא עושה כלום

יש לי חבר שאני צריכה לפגוש כל יום

ויש לי אותי . בלבד.

אני באמת מרגישה כל כך לבד לפעמים

וזה דברים שאפחד בעולם לא יכול לכסות

אני רוצה לצאת ולהנות ואין לי עם מי

כולם פשוט עזבו ממזמן, התייאשו מלנסות לקבוע ולהפגש איתי

אני רוצה להשתחרר, להיות רגועה

להיות עם עצמי ולהכיר אנשים שייהפכו לחברים

שיהיה לי מישהו לברוח אליו

ולא חבר= בן זוג

אלא חבר= שאני יוכל פשוט לשבת איתו ולבהות מבלי שיהיו לי דאגות אחרות..

:|

נכתב על ידי , 6/6/2009 22:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,381

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לElirya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Elirya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)