לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני והחיים שלי,ואולי גם אתם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


אני מדבר אל הלב שלכם,תגיבו לי...

פליז,אפ'חד לא מגיב ואני בודד ועצוב ומסכן,וצריך עידוד ותמיכה,

אתם בטח תוהים מי אני,אני פוסט מדבר,כן,מה שקראתם,פוסט מדבר,עצוב מיסכן וזקוק נואשות,לתגובות ולהצפות,אז תציפו אותי בתגובות,בבקשה.

             שלכם,חזקיהו,הפוסט המדבר.

נכתב על ידי , 15/8/2007 19:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ראיתי ת'סרט!!!!!!!!!

הוא כזה שווה!

הומר פשוט קורעע...בעצם כולם קורעים........

ומארג' לא מסתפרת  למקרה שתהיתם ->>>>>>>>>(->>>>>היה סקר בוואלה,מה יהיה בסרט)

וליסה לא מביאה נכשל הביתה.

אבל ליסה מתאהבת(שוב(?)) באיזה גאון חנון שחושב כמוה...

וכל ספירנגפלד רוצה לשפד את הומר ואת המשפחה שלו,אני לא יגיד למה,כדי לא להרוס לכם ת'סרט למקרה שעוד לא ראיתם........

והומר מייבש את מארג',ובארט שותה וויסקי,ומגי מוצאת  פתח בריחה כשספרינגפלד מנסה לשפד אותם.......

ולסבא יש התגלות רוחנית בכנסייה...............

קיצר הסרט הכי טוב והכי קורע שראיתי בכל בחיים שלי!!!!!!!!

וכל הקטעים שכתבתי כאן הם אפילו לא חמישית ממה שיש בסרט הטוב והקורע הזה!!!!!!!!

טוב יאלה לכו לראות ת'סרט למה אתם מחכים????????!!!!!!!

 

 

 

נכתב על ידי , 12/8/2007 18:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תחרות עיצובים עם פרסים שווים!

כדאי לכם...

כל מי שיודע לעצב ושרוצה פרס ופירסום אז שיירשם:

שם:

מספר בלוג:

אימל:

תירשמו בהמוניכם!!!!!!!

ד"א:לא חובה אימל!

תירשמו פה: בלוג תחריות שווה עם פרסים כנסו! 

נכתב על ידי , 6/8/2007 13:34  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירעעעעעעעע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירעעעעעעעע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)