לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"כשאדם יודע שכל מאורעותיו הם לטובתו, זאת הבחינה היא מעין עולם הבא"

כינוי: 

בת: 44

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

אבא שלי הוא הכי בעולם, ועוד כמה קטנות


אבא שלי הוא בערך הדבר הכי מדהים שקיים עלי אדמות.

הקשר שלי איתו הרבה יותר פתוח ותקשורתי מאשר עם אמא שלי, למרות שגם איתה אין לי הכי בעיה לדבר.

היום הוא התקשר אליי בבוקר, וזרק כזה לחלל האוויר "הנה את רואה שאכפת לי ממך, שלא תגידי שאני לא מתקשר" J .

אבא שלי הוא טיפוס די מופנם (כמוני למען האמת- יש הרבה דברים שנשארים אצלי שאף אחד לא יידע לעולם) ובנוסף גם די אדיש, הוא עובד כל היום חוזר בערב, ואין לו כוח לכלום (בטח לא לניג'וסים של האחים שלי).

לעומת זאת האחים שלי מאוד צריכים יחס ותשומת לב, אז הם פונים לאמא שלי שמאוד אוהבת להעניק להם את היחס הזה. מכיוון ולי אין סבלנות לשמוע אותם גם, הם תמיד זורקים לי יציאות סטייל "את ואבא שלך אותו הדבר" (פעם אחרונה שבדקתי הוא היה גם אבא שלהם). הדבר הטוב שבקשר עם אבא שלי, שאם אני צריכה משהו אני יודעת שבחיים הוא לא יגיד לי לא (לעומת זאת אמא שלי- כן אומרת, אז מלכתחילה אני לא מבקשת ממנה).

היום במהלך השיחה שלי איתו, סיפרתי לו שיש לנו מסיבת חברה שבוע הבא ואין לי כסף לקנות בגדים וזה מבאס אותי ברמות מטורפות. את ההערה הזאת לא אמרתי כדי שהוא ייתן לי כסף (כי פשוט יכולתי לבקש), אלא סתם כדי לשתף.

אבל הוא לחלופין ישר אמר "תגיעי יום שישי מוקדם ונצא לעשות שופינג", מה אתם אומרים לא אבא מדהים?! אז אני אחזור ברכבת האחרונה היום (עוד שעה בערך), כדי שמחר יהיה לי את כל היום להסתובב בחוץ ולחפש משהו שווה למסיבה.


 

בשלב מסוים בחיי החלטתי שאנשים שלא עושים לי טוב לא צריכים להיות בסביבתי, וכך יצא שכל פעם שמישהו רוצה ברעתי- פשוט לקחתי את עצמי והתרחקתי.

היום בעבודה, היה לי מין חיכוך קטן עם מישהי שאני מחשיבה חברה שלי. לאחרונה גיליתי שהיא דיברה עליי דברים לא נעימים מאחורי הגב, אז בחרתי לתפוס מרחק. אני משתדלת מראש לא להגיד שום דבר רע על אף אחד בעבודה, כי אצלנו זה כמו בביצה, כל הצפרדעים מעבירות את הרכילות החמה במהירות האור.

היום יצאנו כמה חבר'ה לאכול ביחד, יצא שאני יצאתי אחרונה מהבניין, אז היא אמרה כזה כדרך אגב ושכולם ישמעו "עם פרצוף כזה את לא באה לאכול איתנו" כנראה שבאותו רגע הראש שלי היה טרוד במשהו ונראיתי רצינית- וזו הסיבה שהיא אמרה את זה. אני בתמורה עניתי לה ש"עם פרצוף כמו שלה אני לא הייתי יוצאת מהבית" כן, זה לא היה יפה לענות ככה- אבל ההערות הקטנות האלה כל כך מעצבנות במיוחד שהן באות לפני כולם, ואז כולם בוחנים אותך לראות אם עובר עליך משהו, וזה גורם לי אי נוחות.

הייתה ביננו שתיקה לא נעימה במהלך האוכל, ובסיומה גם מבטים מזרי אימה.

כשחזרתי למקום הישיבה שלי, ראיתי שהיא טרחה ואף כתבה לי מייל שופך על זה שזה לא היה במקום מה שאמרתי, ושאני לא אחשוב שהיא לא שמה לב שאני מתרחקת, היא פשוט התייאשה מלהילחם עליי (למה להילחם?) ושעד לפני שבוע היינו חברות טובות ועכשיו אני כבר לא משתפת אותה בכלום. במייל תשובה, עניתי עניינית שאני אקח את העניין לתשומת ליבי, ולהבא זה לא יקרה. מיותר לציין שהיא לא השיבה. היא פגועה ממני, וגם אני פגועה ממנה. קשה לי עם אנשים שמדברים עליי מאחורי הגב, כשלי יש משהו להגיד, גם עם זה כואב, אני יעדיף להגיד בפנים.

ובנושא הזה אין לי כל כך מה להגיד יותר.

 


 

לאחרונה אני גורמת לאנשים שיכעסו עליי- ואז בטבעיות הם בוחרים להתרחק ממני.

אני לא עושה את זה במודע, או שכן, אבל מה שקורה זה שכשהדברים לא מתנהלים איך שאני רוצה אני נהיית צינית (ורעה). וזה לא טוב.

זה לא במקום להתנהג בגועליות, אני בד"כ משתדלת להיות בנאדם טוב, אבל לפעמים אני מפקששת. כשמתרחקים ממני, אני בהתחלה נלחמת כמו לביאה, מתנצלת, מתחננת (אם הבנאדם מספיק חשוב כמובן), ואז נפגעת- ומשחררת.

אני שונאת שלאנשים שאכפת לי מהם כואב בגללי, אבל אני לא יודעת איך להתנהג אחרת.

אני מרגישה שאם בצורה מסוימת אני לא אפגע בחזרה, אני אצא איכשהו "פראיירית", ובאמת שאין לי דרך להסביר את זה- מי שחווה את זה איתי יבין.

אין לי בעיה לבקש סליחה ולהודות בטעויות, אבל לפעמים הצד השני כבר כל כך אטום לזה, שהוא לא מוכן לשמוע יותר- ובצדק.

החלטתי שאני אשתדל למקרים הבאים, לנסות למנוע את זה מבעוד מועד- לא רוצה לאבד עוד אנשים שאני מעריכה ואוהבת.

 


דבר אחרון, בשבת חל ט"ו בשבט, חג של פריחה, התחדשות, התחלה.

אני מתה על פירות יבשים, ואצלנו בבית מאוד אוהבים לעשות סדר ט"ו בשבט הלכתי, אז אני גם הולכת ליהנות בשבת מהחג.

 

מקווה שלכולנו יהיה סופ"ש מדהים- וט"ו בשבט שמח!

 

אוהבת מאוד מאוד

 

דתילונית

 

נ.ב- יצא קצת ארוך, מקווה ששרדתם עד הסוף :)

נכתב על ידי , 1/2/2007 22:41  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,743
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדתילונית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דתילונית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)