לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עִם קֹמֶץ שָׁמַיִם בַּיָּד


עלה למעלה עלה כי כח עז לך, יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, אל תכחש בם, פן יכחשו בך. דרוש אותם ויימצאו לך מיד. (הרב קוק)
Avatarכינוי: 

בת: 51




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

עוד אפשרות למפגש


shin כתב את זה בעקבות זה. מאד יפה. כדאי להציץ.

ובכלל, מכיוון שכשכתבתי את זה, הייתי הקוראת היחידה של עצמי (וגם זה בקושי),

אולי בא לכם להשתעשע קצת,

או כמו שלי הגדירה את זה - "לשחק משחק עמוק", ולנסות לכתוב גם -

מה אתם מעדיפים. (פה בתגובות או אצלכם).

(מעולם לא ניסיתי לעשות "פרוייקט", אז תהיו רחמנים איתי).

 

ובכלל, קצת מביך אותי ובכל זאת, אני חוגגת יומולדת 1000 כניסות לבלוג אתמול. ()

וכולם כותבים על עצמם ועל הבלוג ועל הבלוג בשבילם בעקבות "הנושא החם",

ורציתי לנצל את ההזדמנות ולהגיד לכם כמה מילים.

מטבעי יש בי צד מאד חסר-בטחון, בכלל יש לי אגו קצת טעון-טפוח, למרות שלמדתי להסתיר את זה לא רע וגם לעמת את זה עם המציאות ולהבין שמצבי לא כל כך גרוע...

 

אומר לכם מה שאמרתי למעגל חברים שלי ביום-הולדתי האחרון.

לפעמים כשאני שוקעת לחוסר הבטחון הזה, מה שעוזר לי הוא להסתכל על האנשים שמקיפים אותי,

ולומר לעצמי: "הרי זו לא המשפחה המיוחדת שלי, שאין לה ברירה אלא לאהוב אותי,

וזה לא פידבק על עבודה ש - כמה הם באמת יודעים מי אני ומה באמת אני עושה בתוך החדר הסגור...

זו קבוצת אנשים שכולם - יצירתיים, רגישים, עמוקים, יפים ומיוחדים

ואם הם אלו שהתאספו לי במשך הדרך, כנראה שגם בי יש משהו....

כי עם כל הביקורתיות שלי כלפי עצמי, אני חושבת ש'פולסיות' (זיוף), היא לא אחת מהמגרעות שלי,

מה שרואים - הוא מה שאני, במגבלת המופנמות וההגנות.

אז זה נכון גם לגבי הבלוג -

כשיצאתי למסע הזה, לפני פחות מחודשיים, לא ממש ידעתי מה אני רוצה ממנו ואילו חלקים שלי יבואו בו לידי ביטוי. עכשיו, לעומת זאת, אני עדיין לא יודעת מה אני רוצה ממנו...אבל אני יודעת שהוא משמעותי לי,

ואתם - האנשים שאני פוגשת בדרך - משמעותיים לא פחות.

אני מרגישה שאני מאד - אני, פה.

(ושניים/שלושה הקוראים שמכירים אותי "מהחיים" יכולים להעיד אם גם הם מרגישים כך).

אני מאד מביאה את עצמי, אלו העולמות שלי - החיבור של טבע, ספרות ובעיקר שירה, משחק וכבדות, דיבור פעמים רבות דרך מילים של אחרים שמשקפים את הנפש שלי, חוסר בטחון מלווה בנאיביות אופטימית, פתיחות יחד עם הגנות רבות. מעשיות עם רוחניות. ואולי אתם רואים פה גם דברים אחרים שאני לא.

 

ואם אני מביאה את עצמי כך, כמו שאני, ובאות הנה נשמות כל כך יפות, רגישות ומיוחדות - כמוכם,

קוראים ומגיבים ומתעניינים - אז כנראה שגם בי יש משהו.

(זו אולי נשמעת כמו קריאה לחיזוקים. ההיפך. המחמאות שלכם שבאות לפעמים, מחממות את ליבי,

אבל הן לא העיקר. העיקר הוא באמת אתם. הייחודיות שלכם. לקרוא אותכם ולראות איך סיפורים  נפגשים ומשקפים סיפורים, נשמות נפגשות ומשקפות נשמות).

 

עד כאן הנאום.

 

ושוב ההזמנה -

 

התוכנית האומנותית למסיבה היא הזמנה להשתעשע איתי ב"משחק האפשרויות וההעדפות",

מותר גם לשבת בצד ולאכול במבה.

 

אני אוהבת אותכם

 

ושבת שלום!

 

                                                   

 

 

נכתב על ידי , 29/12/2006 05:37   בקטגוריות אפשרות להכרות, נקודה בזמן, תמונה ועוד, בלוג ועוד, דיאלוג  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   7 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונת הסלע ב-13/1/2007 08:56




30,192
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונת הסלע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונת הסלע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)