לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

זה היה צריך לבוא מתישהו.


וואו, כמה זמן לא כתבתי כאן.

אני מצטערת אם מישהו חיכה לעידכון, אבל אני כל כך חסרת השראה בקשר לבלוג בחודשיים האחרונים.

לא פעם מצאתי את עצמי מתחילה פוסט, ולא פעם מצאתי את עצמי מכוונת את העכבר אל עבר הX האדום שבקצה המסך ומוותרת על הרעיון.

לא יודעת, פשוט לא הלך לי.

אולי אני אחליט לעשות בלוג חדש, אולי זה בגלל שהעיצוב הזה כבר נמצא אצלי בראש עוד מעט שנה.

בכל מקרה, החלטתי לסגור את הבלוג.

*כמעט* כל הרגשות שלי והמוזות שלי מכיתה ז' מסתובבות פה בין דפי הבלוג, דברים ישנים, דברים שהרגשתי, דברים שאני עדיין מרגישה. עברתי כאן הרבה. הבלוג הזה ללא ספק מתאר את השנה שעברה שלי. דרמטית, מדהימה ומאוד מאוד משמעותית.

אבל בכל מקרה, אני מרגישה שהשתניתי כל כך מבפנים, התבגרתי. והגיע הזמן שגם הבלוג הזה יתבגר.

בלוג עם שם פחות ילדותי, עיצוב יותר רציני ותוכן בוגר יותר.

אני אודיע לכולכם כאן בקשר לבלוג החדש. אני לא רוצה לשנות כאן ספציפית שום דבר כי אני פשוט רוצה שהכל ישאר כמו שזה עכשיו.

 

תודה על כל התגובות, השיחות, הקריאות והאהבה שלכם.

 

בפעם האחרונה על העמודים האלו,

יום טוב

נכתב על ידי , 17/10/2007 13:57  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שִלגיה ב-27/11/2007 08:57
 





6,934

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדבי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דבי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)