לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים - הגרסה שלי


בלוג פשוט על הבלוג שלי ועל החיים שלי תכנסו יש מצב זה יעניין אותכם

כינוי: 

בן: 32

ICQ: 169197875 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

עבר קצת זמן (5 חודשים)


טוב שמעו מה לא הספקתי לעשות הספקתי לעבוד כמו מטורף ולעשות משמרות של 30 שעות במסעדה הספקתי לעבור את החופש הגדול וכמעט להגיע למחצית בלי לדבר איתכם הספקתי להתאהב הספקתי להתאכזב הספקתי לרצות לעזוב תפנימיה ואז לרצות להשאר ואז לרצות לעזוב ולרצות להשאר עוד פעם, הספקתי לשנות כל מה שיש בי מהתחלה עד סוף אבל עדיין נשארתי כמו שהייתי הספקתי לריב עם אנשים הספקתי להשלים איתם עוד שבועיים וחצי אני יספיק להגיע לסמל הגדול של גיל הטיפש עשרה גיל 16!! הספקתי לגלות שאף בן אדם לא משנה כמה הוא ירצה לא יכול לא להשתנות גם האנשים הקרובים ביותר וגם הרחוקים בלי הבדלה הספקתי להבין שאין רע וטוב בעולם יש נקודת מבט הספקתי להתנזר משתייה למרות שזה לא שינה הספקתי להפוך לביולוג בכיתה הספקתי להפוך בפנימיה לאיש השנה ולהפוך לשנוע השנה הספקתי לשכוח את העיר שגדלתי בה ולגלות אותה מחדש במציאות מעוותת ועכשיו אני במוצאי שבת צריך להספיק לחזור לפנימיה כדאי לחזור אליכם עוד חמש חודשים עם פוסט חדש ששם אני יספר לכם מה הספקתי וזה במקרה שאני יספיק לכתוב פוסט
נכתב על ידי , 29/12/2007 18:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



643
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+Srulik+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+Srulik+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)