לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Yes, im a natural blue


Perfection suffices

Avatarכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

הגבירה באדום


הוא אמר שהוא שם עליה עין כבר קודם, אבל במסיבה היא נראתה פשוט מדהים בשמלה האדומה שלה. כרכרו סביבה המון בחורים ובסוף הוא זה שהיא הלכה איתו הביתה. זה לא מפתיע, זה ידוע לי מזמן ש"יש לו את זה". כמובן שזה צבט לי בלב שכשהוא סיפר לי (זו כנראה גם הייתה המטרה) כי מי יסתכל עלי ויתפעל ממני בצורה הזו? (וממתי אני בכלל לובשת משהו שהוא לא בגדי עבודה\שכבות של סוודרים כי קר), עד שנזכרתי מה חיכה לה כשהם נכנסו למיטה. מעניין עד כמה היא התאכזבה. אני חשבתי שהוא מדהים עד שהייתי עם מישהו באמת טוב. זו לא באמת אשמתו, במה שאפשר להשתפר הוא בהחלט עשה את המקסימום, אבל אין הרבה מה לעשות כשיש לך קטן יחסית ואתה לא מצליח להחזיק הרבה זמן.

 

Speaking of which

השבוע הייתי עם המדהים והיה, ובכן, מדהים. הוא באמת משהו אחר לחלוטין מכל מה שהכרתי. הוא היחיד שמסוגל להתיש אותי ולגרום לי "להסתפק" בפעם אחת. אחרי שאני איתו אני יכולה להגיד בלב שלם שאני מסופקת. ממש שמחה שלא ויתרתי עליו.

 

לאט, לאט לומדת להיות לבד באמת. בכל מקרה אין לי זמן למשהו רציני (בולשיט, תמיד אפשר למצוא זמן). אני בטוחה שיגיע משהו טוב כשיגיע. לא צריך לחכות על קצה הכסא, עדיף להתרווח ולהנות ממה שיש. אני רוצה אהבה.

 

שיהיה שבוע מעולה ותראו "ההוביט", כי הוא לא פחות מאפי.

 

 

נכתב על ידי , 15/12/2012 12:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSupervixen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Supervixen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)